S tím vrtáním dírek do pláště motorku velmi, velmi opatrně. Pod tím krytem je schovaný plošný spoj regulace otáčení, tak aby se pak ještě ten motůrek chtěl točit
.
Dle hesla: "když to šlo do sebe, tak to musí jít i od sebe", bych při dalších problémech zkusil použít větší sílu. Případně to zkusit udělat tak, jak se třeba sundavají velká ložiska z hřídelí. Prostě ten obal velmi rychle a krátce zkusit nějakým plynovým hořákem ohřát. Mohl by se teplem o fous roztáhnout, a mohlo by to jít relativně dobře od sebe. Ovšem je potřeba pracovat rychle (řádově vteřiny nahřívat a pak je několik vteřin na rozebrání. Vše musí proběhnout velmi rychle, nejlépe si ten postup nasucho natrénovat a ve více lidech, jeden člověk nemá šanci to udělat. jeden drží v házetkách motůrek u řemeničky, druhé házetky drží připravené v druhé ruce, a pomocník mu ten obal velmi rychle jednou, nebo dvakrát "obkrouží" tím plynovým hořákem a hned se musí zkusit obal proti motoru "protočit-utrhnout", pak je již šance na sundání), a opravdu je na celou akci čas jen několik vteřin, protože pak dojde přestupem tepla i k roztažení vnitřku a už to od sebe nepůjde. Další pokus je možný až po vychlazení nejlépe v ledničce, nebo mrazáku. Ovšem je potřeba brát v potaz, že uvnitř je elektronika a plastové díly, proto to nahřívání dle výkonu hořáku (např. propan-butanová pájka bez hrotu, jen jako hořák) musí být v řádu několika vteřin.
A upozorňuji, že to děláte na vlastní triko, takže mi zde pak nenadávejte, až se Vám rozteče vnitřek motorku, chce to zkušenost a fortel, bez toho to raději ani nezkoušejte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vašek