Hodnota termistora pre Fabiu aj Feldu je medzi 2k až 2k7. Menovite NTC 2k2, ale origo majú z výroby nehorázny rozptyl. Rešili to tak, že na RJ motora sa vykoná adaptácia teplotného snímača. (Nebudem to popisovať, na to sú iné fóra,
http://forum.skodahome.cz ) Ak sa mení snímač teploty, (chladiacej kvapaliny) motor (riadenie) sa adaptuje po pár dňoch (používania) aj sám (to z vlastnej skúsenosti). Analogicky: keďže sú snímače dvojvývodové a štvorvývodové, (tam sú dva termistory) sa musí adaptovať zrejme u štvorvývodového samostatne aj RJ palubovky, ktorá dostáva signál priamo z jedného z termistorov. U dvojvývodových dostáva palubovka signál o teplote po zbernici z RJ motora. Pokiaľ sa Vzťah snímač - merák sám neprispôsobí, robí sa to cez VAG.
Myslím, že popis Mono Motronic sa zháňa jednoduchšie ako SIMOS 3PB...
Aha - medzi "Favom a Feldou" bude asi rozdiel. Až Feldy, Fabky a Octy začali používať rovnaké RJ (ako celý VW koncern). Takže: autá vedľa seba
a po nočnej odstávke na studenom motore stačí ohmmeter a zo tri minútky.