V pátek mi zákoš donesl na opravu kávovar, prý mu ho vrátili z autorizovanýho servisu s tím, že je v pořádku/závada se neprojevila. Popis závady zněl: vyhazuje jistič. Pochopitelně mě napadlo, že jistič bude spíš proudovej chránič, dnes jsem změřil izolační odpor na kostru a bylo to jasný. Sice jsem ještě nezjistil, co přesně má svod, zatím jsem to ani nerozdělal, ale co mě zaráží je, že něco, co si dovolí říkat Autorizovaný servis, může označit potencionálně nebezpečnej spotřebič za dobrej. Druhá věc je, že je ani nenapadne ten odpor na kostru změřit.
Co to tam mají za idioty? Zdaleka to není poprvé, co opravuju něco, s čím si v autorizovaným servisu nevědí rady, možná spíš nechtějí, ale toto je už přes čáru. S chutí bych na ně poslal kontrolu, padesátku dělají asi na univerzitě v Plzni.
Tak bacha, až něco svěříte autorizovanýmu servisu De'Longhi v Brně. Zákazníka jsem se zatím neptal, kterej to byl konkrétně, ale jestli ten na čtyři písmena a začíná C, tak je mi všechno jasný.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)