emulátor can-bus signálu pro servopumpu TRW
Moderátor: Moderátoři
emulátor can-bus signálu pro servopumpu TRW
existuje nebo jestli by někdo dokázal vyrobit emulátor can-bus signálu, abych mohl pomocí potenciometru ovládat otáčky servočerpadla z Fabie typ TRW nebo KOYO. našel jsem pouze tento testr: https://www.youtube.com/watch?v=1E9cO_NcWJs
No z8stiz ktroy z tych dvoch vyrobcov pouziva 3f motor, to ti teoreticky viem zistit.
Znicis cele cerpadlo, res odstranis plosak z elektronikou. Ostane tam len ten mensi plosak s 3 kondenzatormi.
Z tohto regulatora odstranis chladis
€ 13,67 8%OFF | New 120A Sensored Brushless ESC Speed Controller for 1/8 1/10 1/12 RC Car Crawler Wholesale
https://s.click.aliexpress.com/e/cpoJLikY
A tranzistory cez teplovodivu podlozku prisrubujes na uvolnene.iesto po elektronike.
Na regulaviu otacok pouzijes servo tester.
€ 1,02 11%OFF | DOIT Servo Tester Gear Test CCPM Consistency Master Checker 3CH 4.8-6V with Indicator Light
https://s.click.aliexpress.com/e/blAteltm
Otazka je co od toho. Cakas to cerpadlo je malicke. A moyor riadis bez spatnej vezby (teda ona tam je len...)
Znicis cele cerpadlo, res odstranis plosak z elektronikou. Ostane tam len ten mensi plosak s 3 kondenzatormi.
Z tohto regulatora odstranis chladis
€ 13,67 8%OFF | New 120A Sensored Brushless ESC Speed Controller for 1/8 1/10 1/12 RC Car Crawler Wholesale
https://s.click.aliexpress.com/e/cpoJLikY
A tranzistory cez teplovodivu podlozku prisrubujes na uvolnene.iesto po elektronike.
Na regulaviu otacok pouzijes servo tester.
€ 1,02 11%OFF | DOIT Servo Tester Gear Test CCPM Consistency Master Checker 3CH 4.8-6V with Indicator Light
https://s.click.aliexpress.com/e/blAteltm
Otazka je co od toho. Cakas to cerpadlo je malicke. A moyor riadis bez spatnej vezby (teda ona tam je len...)
3f blcd motor je k plosaku pripojeny 3 skrutkami M5.
http://youtu.be/_EB_dMj8uYE
A ked odide cerpadlo a vyburas sa potom co?
http://youtu.be/_EB_dMj8uYE
A ked odide cerpadlo a vyburas sa potom co?
Závodní auta s výjimkou trucků posilovací řízení nepoužívají - je to hlavně kvůli zachování "kontaktu řízení s kolama" - prostě posilovač potlačuje všecky zpětný síly, kterýma bez něj kola v zatáčce působí přes řídící mechanismus na volant. Řidič tak ztrácí část informace o chování předních kol na cestě.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
určitě to není problém nakodovat pokud je to připojené v autě, ze kterého to pochází, a jsem téměř přesvědčen, že si to nastavení udrží i po odpojení.
A chceš to kvůli tomu, že to chceš mít tvrdší, než seriovka?
Ona je pak totiž možnost to servo provozovat s odpojeným snímačem úhlu otáčení. Takže čerpadlo nezvyšuje otáčky, pokud kroutíš volantem a tím pádem to trochu ztuhne.
A je ještě otázkou, co to udělá, pokud to nebude dostávat údaj o rychlosti.
Ještě k té úplně první otázce - podle mě přes CAN jen probíhá komunikace čerpadla s ostatními jednotkami, ale není to primárně cesta pro regulaci otáček. Ty si reguluje čerpadlo samo podle údajů ze snímače na hřídeli volantu - takže jeho oblbnutím by to mohlo jít nějak ovládat.
A chceš to kvůli tomu, že to chceš mít tvrdší, než seriovka?
Ona je pak totiž možnost to servo provozovat s odpojeným snímačem úhlu otáčení. Takže čerpadlo nezvyšuje otáčky, pokud kroutíš volantem a tím pádem to trochu ztuhne.
A je ještě otázkou, co to udělá, pokud to nebude dostávat údaj o rychlosti.
Ještě k té úplně první otázce - podle mě přes CAN jen probíhá komunikace čerpadla s ostatními jednotkami, ale není to primárně cesta pro regulaci otáček. Ty si reguluje čerpadlo samo podle údajů ze snímače na hřídeli volantu - takže jeho oblbnutím by to mohlo jít nějak ovládat.