přepil se motor

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Matka_Tereza
Příspěvky: 112
Registrován: 21 dub 2017, 02:00
Bydliště: Egerland

#31 Příspěvek od Matka_Tereza »

Takže gratuluji.
Ani to nebolelo a tolik jste se bála, mladá paní :lol:
Já bych nevydržel čekat až se to odpaří, ale stejně bylo venku hnusně a jezdit v takovém počasí je o zdraví.
Benzín do Simsona se ředí 50:1, takže toho oleje tam zas tak moc nezůstalo. A že si to trochu zakouří, s tím se počítalo.
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#32 Příspěvek od EKKAR »

Bacha, dávat máslo 1:50 byl předpis pro kvalitní dederónský voleje - jako že jako skoro výhradní producenti a spotřebitelé 2T motorů i maziv v bejvalým RVHP měli dederóni tyhle voleje opravdu vychytaný. Československý máslo M2T z Parama byl proti tomu dehet a sračka - i do simála/emzety bylo kvůli jeho mizerným vlastnostem houfně uživatelsky doporučovaný míchat ho maximálně 1:40...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
milous2
Příspěvky: 791
Registrován: 29 čer 2011, 02:00
Bydliště: u Kolína

#33 Příspěvek od milous2 »

Malá reakce na poslední příspěvek: viz odkaz
http://www.petroleum.cz/rafinerie/param ... oleju.aspx
Přečíst, a až potom kritizovat Koramo,dnes už tedy jen Paramo.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#34 Příspěvek od rnbw »

Horsi olej ako M2T hadam ani neexistuje.

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#35 Příspěvek od tomasjedno »

No tak ono zase olej pro ztrátové mazání nemá smysl dělat bůhvíjaký.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#36 Příspěvek od EKKAR »

milous2 píše:Malá reakce na poslední příspěvek: viz odkaz
http://www.petroleum.cz/rafinerie/param ... oleju.aspx
Přečíst, a až potom kritizovat Koramo,dnes už tedy jen Paramo.
V celým článku není ani zbla na téma "máslo pro dvoutakty", daleko víc se tam rozebírá skutečnost, že dnešní pojem "syntetika" v souvislosti s motorovým volejem vůbec neznamená původ základní složky, ale je jen marketingovým pojmem. Já motoráky pro 4T nekritizuju. Ale opakuju, paramácká M2T je jedna z nejhorších sraček na světě - už jen tím, kolik obsahuje popelovin = kolik umí vyprodukovat karbonu. Zažít ten rozdíl při každopodzimním oddělání hlavy a pohledu do spalovacího prostoru a na vršek pístu potom, co jsem na truc jedno jaro přešel na Castrol 2T bych přál každýmu, kdo tvrdí že perníkovickej M2T je kvalitní máslo nebo že volej pro dvoutakty nemá cenu dělat kvalitní - navopak, TEN MUSÍ BEJT KVALITNÍ - aby zbytkama po spálení nezasíral to, co zasírat nemá ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
milous2
Příspěvky: 791
Registrován: 29 čer 2011, 02:00
Bydliště: u Kolína

#37 Příspěvek od milous2 »

Máslo si namaž na chleba :lol:
Ten kdo míchá (míchal) olej M2T tak jak měl a motor "proháněl" v režimu tomu určenému,určitě každý rok nemusel škrábat vršek pístu od karbonu. Navíc to je přirozené u dvoutaktu,že se tam něco přeci jen usadí. Nehrotil bych to.
A k těm "znalostem" o kvalitě olejů se tam píše zhruba toto:
"Přesvědčení o tom, že motorové oleje zahraniční provenience jsou lepší než české, již dnes neplatí. „Kvalitu kupovaného motorového oleje nemají lidé jak zhodnotit, normám výkonnosti často nerozumějí. Situace je dokonce taková, že ani odborníci, kteří požadavky na kvalitu podrobně znají, nemají možnost objektivně vyhodnotit užitné vlastnosti motorového oleje. V České republice totiž k tomu neexistuje potřebné zařízení a přezkoušení kvality oleje je nutné objednat v zahraničí, například v Německu nebo Velké Británii,“ říká bývalý vedoucí pracovník Benziny a později Ústavu paliv a maziv Ing. Vladimír Matějovský. Právě na tom postavily některé zahraniční olejářské firmy svou marketingovou strategii, která má zákazníkům vštípit zásadu: dražší znamená kvalitnější."
tečka.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#38 Příspěvek od rnbw »

Je to viac-menej reklamny clanok.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#39 Příspěvek od Crifodo »

První skůtrový vlaštovky jsem letos viděl už v únoru, při letošním zmateném počasí.
Do simsona roky leju polosyntetiku Motul 510, ředění od 1:50 do 1:80 jak to vyjde, motor neprotestuje. Občas něco co zbyde po nějaké motorovce, Stihl nebo Oleomac, ty jejich barvené 2T olejíčky. M2T tam taky byl, jeho vůně, tedy smrad, dodává jízdě tu pravou retro atmosféru.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od pajosek2 »

milous2 píše:Máslo si namaž na chleba :lol:
Ten kdo míchá (míchal) olej M2T tak jak měl a motor "proháněl" v režimu tomu určenému,určitě každý rok nemusel škrábat vršek pístu od karbonu.
Naprosto souhlasím a s tím zbytekem taky. V lidech je ještě pořád od dob socialismu zakořeněn mýtus " co je z ciziny je lepší" Nesmysl.
To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.

Nemám zájem o korekci pravopisu.

Uživatelský avatar
Matka_Tereza
Příspěvky: 112
Registrován: 21 dub 2017, 02:00
Bydliště: Egerland

#41 Příspěvek od Matka_Tereza »

Souhlasím, že M2T nebyl žádný zázrak. Ale nebylo třeba dávat víc oleje. Simson má na rozdíl od Pionýra a odvozenin ojniční i čepové ložisko "v jehlách". Pokud se dává více oleje, tak se zasírá výfuk. U MZ radili vypálit výfuk ostrou jízdou, ale Simson na to nemá objem. Musí se čistit. Já jsem první "generálku" motoru dělal při 25tis.km. To už motor začínal vadnout.
Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“