nezobrazuje informaèní displej v pøístrojovce Škoda
Moderátor: Moderátoři
nezobrazuje informaèní displej v pøístrojovce Škoda
Doèetl jsem se že to bývá pomìrnì èastá závada. Co bývá pøíèinou když náhle pøestane zobrazovat? Pøedpokládám problém pøímo v pøístrojové desce.
Študenty v přístrojovým štítu způsobený ignorováním výjimky z povinnýho používání bezvolovnatejch sraček k pájení elektroniky použitý v automotive. Jelikož pro výrobce je lacinější všecko pájet bezvolovnatou sračkou, dělají to tak bez ohledu na to, že technologie bez olova je náchylná na vznik mikrotrhlin a studenejch spojů následkem porušenejch spojů vibracema od pohonu a pohybu. Asi 99,9% takovejch závad je odstranitelnejch pečlivým ručním propájením celýho plošnýho spoje přístrojovýho štítu s opatrným přídavkem olovnatý pájecí slitiny ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jo, setkal jsem se s takovým popisem na Škodahome.cz - prostě když se potká plast v obložení palubky, syntetikou obohacená hadra a přípravky pro oživení povrchu plastů spolu se šmrdláním ve snaze ten přípravek důkladně rozmatlat a "zapracovat" do povrchu plastu, může se nahromadit tolik náboje, že někde přeskočí jiskérka. Většinou to zablokuje procesor řídící zobrazení - takže nucenej tvrdej reset vypnutím napájení, poškození většinou nehrozí, proti tomu jsou vývody všech těch švábů v palubovce krytý ochrannýma diodama - ale zablokování běhu programu tím zabránit nejde ... Na vlastní bulvy jsem takovej stav neviděl.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tak to tedy vypadá na tu statickou elektøinu (protože dle majitele vozu to nejde od doby co èistil palubní desku). Vùbec mì nenapadlo že je takováto souvislost s èištìním a se statikou možná (je tohle vùbec možný u koncernového vozu?
, takže jsem považoval vznik závady po èištìní za souhru náhod.
Odpojit baterku tedy není problém, doufám jen že se nezablokuje radio. Je tam model Dance a dle návodu to vypadá že dokud se nepøehodí do jiného auta tak by kód po odpojení bat. chtít nemìlo.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Odpojit baterku tedy není problém, doufám jen že se nezablokuje radio. Je tam model Dance a dle návodu to vypadá že dokud se nepøehodí do jiného auta tak by kód po odpojení bat. chtít nemìlo.
Kód je zapsanej v imobilizéru - a ten je v palubce. Rádio po zapnutí posílá "handshake" do CAN-bus a z budíků dostává odpověď - pokud se kód shoduje, rádio se odblokuje.sr71 píše:...
Odpojit baterku tedy není problém, doufám jen že se nezablokuje radio. Je tam model Dance a dle návodu to vypadá že dokud se nepřehodí do jiného auta tak by kód po odpojení bat. chtít nemělo.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)