identifikace el. přístroje?

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Lukas-Peca »

Možná by se to dalo použít na likvidaci amerického radaru v Brdech.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#17 Příspěvek od Crifodo »

každá mince má dvě strany, jestli jsi vloni začal s PC, máš zase neoslabenou nervovou soustavu těmi roky vztekání s W95, 98... :lol:

Zkus to v praxi, zmagnetuj trvalým magnetem nějaký kvalitní šroubovák a pak ho tím zkus odmagnetovat. Výsledek bys měl poznat vždycky.

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#18 Příspěvek od Crifodo »

Lukas-Peca píše:Možná by se to dalo použít na likvidaci amerického radaru v Brdech.
to bych řešil spíš personálním umravňováním, již na příkladu rozbíjení spřádacích strojů v Anglii v 18. století je vidno, že tudy cesta nevede :twisted:

Zaměř svůj hněv ne na zářiče XBR, ale na tu pomatenou zrzavou čarodějnici :lol:

Uživatelský avatar
Dikobraz
Příspěvky: 910
Registrován: 17 říj 2004, 02:00
Bydliště: Ostrava

#19 Příspěvek od Dikobraz »

koukl bych na ten plošňák ze strany spojů možná tam bude něco k identifikaci (označení AR , název výrobku atd.)

Uživatelský avatar
hero
Příspěvky: 98
Registrován: 13 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od hero »

Kdepak, to je "samodomo" výroba, ale puntičkářsky provedená.Ale stejně posílám fotku.
Přílohy
DSC00047.JPG
(78.62 KiB) Staženo 45 x

Uživatelský avatar
Radix
Příspěvky: 2633
Registrován: 14 lis 2006, 01:00

#21 Příspěvek od Radix »

To nemusí být vyrobeno doma, takové přístroje si vyráběly jako jednoúčelové i firmy.
Spoustu přístrojů v podobném stylu jsem kdysi viděl vyřazených ze ZPA.

jandu
Příspěvky: 4509
Registrován: 06 úno 2007, 01:00
Bydliště: vých.slovensko

#22 Příspěvek od jandu »

Nie je to niečo od železnice? Aké rozmery má tá cievka a jadro?

Na železnici sa používa na prenos návestných znakov na lokomotívu zariadenie LVZ /liniový vlakový zabezpečovač/. Funguje na princípe prenosu impulzov v koľajniciach a na snímanie sa používa cievka so železným jadrom z trafo plechov - snímacia cievka. El.magnetické impulzy snímané cievkou sa potom spracovávajú a privádzajú na návestní opakovač v lokomotíve.

Mohlo by napr. ísť o zariadenie na skúšanie tohto LVZ.

Uživatelský avatar
ViPali
Příspěvky: 524
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Bratislava

#23 Příspěvek od ViPali »

Ešte keby autor napísal, kde to zobral.
Niečo podobné, ale krajšie spracované som videl v analyzátore plynov. Kyslík má tú vlastnosť, že molekula O2 tvorí dipól, ktorý sa pri pohybe cez magnetické pole vychýli (tak ako lúč v obrazovke). Elektricky sa potom merala veľkosť prúdu - množstvo O2.
Ako elektrikár sa cítim slobodne.
Môžem hovoriť do vedenia!

Uživatelský avatar
hero
Příspěvky: 98
Registrován: 13 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od hero »

Rozměry jádra jsou 40x40x190mm, přikládám foto. A průběh impulsu se nemění, potenciometrem se dá měnit frekvence impulsů. A původ toho přístroje neznám, mě to dal kamarád abych na to přišel k čemu to bylo a jemu to taky někdo takhle dal. :(
Přílohy
DSC00052.JPG
(114.17 KiB) Staženo 41 x

jandu
Příspěvky: 4509
Registrován: 06 úno 2007, 01:00
Bydliště: vých.slovensko

#25 Příspěvek od jandu »

LVZ je teda pravdepodobne vylúčené - tam je vätšie jadro.

Odpovědět

Zpět na „Poradna“