Dotaz na Tesla BM384

Opravy, renovace, schemata historické techniky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jurik
Příspěvky: 315
Registrován: 12 pro 2007, 01:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na Tesla BM384

#1 Příspěvek od Jurik »

Ahoj vsichni mam na vas dotaz ohledne tohoto voltmetru...Je mozne ze postupem vyroby se v starsich provedeni tohoto BMka skouseli obvody z te novejsi...ja jen ze mam starsi provedeni kde je i prepinac A-M-K , ve zdroji jsou variatory ale misto zarovkoveho stabilizatoru je pouzito zapojeni se zenerkou...Je to mozne??Za zkusenosti dekuji...

Uživatelský avatar
martin-f
Příspěvky: 285
Registrován: 09 lis 2015, 01:00
Bydliště: Liptovský Mikuláš

#2 Příspěvek od martin-f »

Obnovím túto tému. Prečo niektoré typy BM384 majú prepínač A/M/K a niektoré majú len M/K? Súdim že ten novší typ má prepínanie M/K bez možnosti doštelovania anódového napätia?

Je nejako vyriešené nastavenie anodového napätia automaticky, keďže chýba trimer? Ktorý typ by ste doporučili? Ten s možnosťou doladenia anodového napätia, či ten bez?

Uživatelský avatar
Keszeg
Příspěvky: 79
Registrován: 24 lis 2006, 01:00
Bydliště: Pardubice

#3 Příspěvek od Keszeg »

Osobně mám 3 verze schémy, ale ve všech je použit už v principu trimr na dostavění anodového napětí. Předpokládám, tam kde není poloha A přepínače kalibračního přepínače, i tak je trimr přístupní na čelním panelu nebo zevnitř....

Odpovědět

Zpět na „Opravy a restaurování starých elektropřístrojů“