Chlastalo to každýmu, kdo si přes TUZEX nekoupil francouzskej karbec. Protože ten rumunskej byl stejně přesně vyrobenej, jako že cigáni jsou vůči bílejm čestný. Obvyklá spotřeba byla kolem 8 litrů, po městě 10. S rumunským karbcem ale nebyly vzácností ani exempláře, jezdící mimo město za 10-11 a po městě za 15 litrů Supru (!!!), protože na Speciál to kvůli vysoký teplotě hlav vzduchem chlazenýho motoru odmítalo kloudně jet. Těch pár majitelů, co si "nějak sehnali" origo žabožroutskej karbec pak po jeho montáži jen votvíralo hubu úžasem, jak ten jejich "rumunskej trabant" začal jezdit úsporně - po městě se vešel do 8 litrů a mimo město i bez rychloběžný "pětky" jezdil za 6. Podmínka byly svíčky Champion nebo NGK a nerumunskej karbec ... Taky jsem s jedním takovým upraveným "měl tu čest" pojezdit asi 2 nebo 3 stovky kilometrů - a byl to docela zážitek - sklopný opěradla předních sedaček bo to třídveřák, jednoramennej volant a ovladače otočný místo páček pod volantem, prudká akcelerace na krátkou jedničku z místa, výraznej bzukot chladicího dmychadla, měkký pérování, nic nedrncalo, ale zas se to v každý zatáčce naklánělo jak pirátskej škuner v hurikánu ... a z renolďácký minulosti to auto usvědčovaly 3-šroubový kola, zatímco citroňáckej původ kastle dosvědčoval plastovej výlisek přední mřížky, kde byl pod nalepeným pokoveným oválkem Oltcitu ve skutečnosti znak dvojitý stříšky Citroenu ...Mysteri píše:Chlastalo to iba blbcom. Nad 8l v meste som sa nedostal. Cesta napr. z toho Popradu a pri tej rýchlosti bola za 7l na 100 Neporovnávať so súčasnosťou. Akurát máš pravdu, že to zmizlo. No, keď to tak chutelo ..ferročervom"...
Kryty kol, poklice, určení velikosti.
Moderátor: Moderátoři
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)