Clio (RENAULT)/výměna startpolohy spínací skříňky na tlačítk

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Jak hodnotím odpověď?

Laická rada
3
50%
Laická rada
3
50%
 
Celkem hlasů: 6

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#16 Příspěvek od rnbw »



Uživatelský avatar
Choose
Příspěvky: 27
Registrován: 08 bře 2005, 01:00

#17 Příspěvek od Choose »

Ahoj Villdo .
, už čtu tvoje druhem vlákno o tvém autě a nedá mi to nereagovat. Také jsem mel už hodně aut, některá blbla více fiat , některé méně Renault . Většina , ale vždy po mechanických věcech , elektronicky né tak často . Naposledy teď Renault megane 2004 dci těsně před prodejem , nechtělo startovat, naštěstí kabelový svazek . :-) Oprava sama doma. Ale človek jak stárne , tak už nechce auto pod které musí furt lést. Každý rok do něj vrážet desítky tisíc kč.
Když bych měl spočíst kolik mě třeba stál Renault, koupené za 100tkč v roce 2009. tzv 5let staré auto z Aček jako "nebourané" :-)
rozvody + čepy asi 25 t kč, pak tyčky řízení 2ks celkem z prací a odtahem 14 000. spojka 10000 kč. pak přední náprava , čepy , horní uložení, ložiska . už známí jen za díly cca 15tkč. , pak brzdy a kotouče s ložiskem cca 10tkč už samo domo, olej vzdy po 15t km. .. ted šlo z domu s 410t km. , ale nikde mě motor nenechal. spotřeba 4,5l/100 . , ale té práce kolem, přední náprava furt každy 2 roky. Ta se renaultu moc nepovedla. Proto šlo těď pryč , už mě nebavilo do ně zase vrazit 50tkč ,aby to mohlo na silnici. Takže cekem za jeho život s náma dalších 100tkč. :-(
Ženy auto ford fiesta 1,3 benzín 2007.rv. 5 rok a bez jediné opravy, ted stka uplně bez problému. super spolehlivé auto.
Takže jestli už těd lítáš kolem auta a plně tomu nerozumíš, zbav se ho a kup něco co tě nebude trápit. Toť můj názor, nebo si najdi nějakého dobrého a levného mechanika.

Uživatelský avatar
Villda
Příspěvky: 13
Registrován: 31 pro 2019, 01:00

#18 Příspěvek od Villda »

Vážení přátelé a kolegové,
byl jsem teď nějaký ten den mimo. Děkuji všem za snahu o pomoc! A hlavně za obětovaný čas. Mám pocit, že už je záhada francouzského vozu vytuněného čínským muitimetrem odhalená. Podle vseho bude ulomený kontakt na cívce startéru. Opatrně jsem, podle rady, odpojil plusový kabel z voltmetru a auto startuje!!! Když vezmu sílu materiálu, vůbec by mne nenapadlo, že je to vůbec možné.

Uživatelský avatar
Villda
Příspěvky: 13
Registrován: 31 pro 2019, 01:00

#19 Příspěvek od Villda »

Do správného řešení se trefil Tuplo.

Uživatelský avatar
Villda
Příspěvky: 13
Registrován: 31 pro 2019, 01:00

#20 Příspěvek od Villda »

Vážení auto startuje bez chybičky. Abych rozptýlil odhady o dopadu tohoto typu zbastlení na výsledek STK, Nechám tlačítko na viditelném místě, voltmetr na baterce pod haubnou (přinejhorším jsem si ho po návštěvě značkového autoservisu , kde auto na STK připravovali, nevšiml) a o výsledku zde budu informovat.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“