Zdroj pro USA kompresor 110V - vyřešeno
Moderátor: Moderátoři
Není přece nejmenší problém, nechat si to toroidní autotrafo navrhnout s výstupními odbočkami 100, 105 110V a pak v provozu zvolit tu nejvhodnější.
Vytvoření odbočky na toroidním trafu stojí v Tronicu jen +20Kč, takže není co řešit.
Nechal jsem takhle v Tronicu navrhnout a vyrobit autotrafo 1.500VA pro americký stroj jednoho známého, vstup 225, 230 a 235V, výstup 110, 115 a 120V.
Nemusím se v případě tuzemské výroby obávat, jestli to náhodou nebude hliníkový a teda dávat o dost víc, jako pravděpodobně u toho Poláka.
Nezatížený hliníkový autotrafo vždycky dává víc, protože se počítá s většími ztrátami ve vinutí, než u mědi.
Převíjení motoru kompresoru je absolutní kravina. Nikdo tady ten motor nezná a převinutí by pak vyšlo ± autobus.
Oni vědí, proč při 50Hz předepisují snížit napětí až na 100V!!
Ty nutně potřebuješ autotrafo 230/100V, protože pracujeme s místními 50Hz.
Vytvoření odbočky na toroidním trafu stojí v Tronicu jen +20Kč, takže není co řešit.
Nechal jsem takhle v Tronicu navrhnout a vyrobit autotrafo 1.500VA pro americký stroj jednoho známého, vstup 225, 230 a 235V, výstup 110, 115 a 120V.
Nemusím se v případě tuzemské výroby obávat, jestli to náhodou nebude hliníkový a teda dávat o dost víc, jako pravděpodobně u toho Poláka.
Nezatížený hliníkový autotrafo vždycky dává víc, protože se počítá s většími ztrátami ve vinutí, než u mědi.
Převíjení motoru kompresoru je absolutní kravina. Nikdo tady ten motor nezná a převinutí by pak vyšlo ± autobus.
Oni vědí, proč při 50Hz předepisují snížit napětí až na 100V!!
Ty nutně potřebuješ autotrafo 230/100V, protože pracujeme s místními 50Hz.
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
TME za 590,- peněz - to by šlo.
Zato tento prodejce ho dodává v provedení vinutí z bezkyslíkaté mědi
Zato tento prodejce ho dodává v provedení vinutí z bezkyslíkaté mědi
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Dorazil balík, dokonce jsem našel redukci na "WYJŠCIE", připojil, zapnul "WLACZNIK" a poslouchal šepot květin. Po 10 minutách se nikde nic neohřálo, funguje velmi pěkně. Vyrobeno v Číně pro Polskou společnost a hned vyčaruje úsměv jsem si představil, jak by vypadal Dynacord super s polskými popisky. Ještě jednou díky za nakopnutí.
Teď už možná OT neboli s křížkem po funuse. Kolik si ten motor v reálu řekne příkonu? Mě napadlo použití síťového trafa z kocáků AUJ 635 který byly na primáru s odbočkami 110/120V. Ano, tehdy byly ještě na 220V. Ty se dají lehce sehnat skoro zdarma. Ale podstatný je, že ti to už šlape.
..to bude jen ňákej odpůrek
Mal si sa najprv pozrieť pod kryt na svorkovnicu. Možno by si ušetril peniaze aj čas.
https://woodgears.ca/motors/voltage.html
https://woodgears.ca/motors/voltage.html
Někdo mi to radil tak jsem se díval, jenže. Svorkovnice není, zadní kryt mě pustil jen k zadnímu ložisku a čtyřem dlouhým šroubům který drží motor na ložisku. Sundat ho z tisícihranu (je tam minimálně jeden simering) jen tak nejde, potřeba stahovák nebo udělátko. Celý drátový je zapatlaný tumpazolem včetně zaletovaných propojů. A tady jsem se zastavil. Přece nebudu rozdělávat celý traktor!?! kvůli sedmi stovkám?!?