Co mi překousla kuna v motoru?
Moderátor: Moderátoři
Co mi překousla kuna v motoru?
Dobrý den,
kuna přehryzala jakousi měkkou hadici v motoru. Nevíte, co je tím znefunkčněno? Auto jezdí zdá se normálně a nic nehlásí. Octavia 1,6 TDI.
kuna přehryzala jakousi měkkou hadici v motoru. Nevíte, co je tím znefunkčněno? Auto jezdí zdá se normálně a nic nehlásí. Octavia 1,6 TDI.
Za filtrem je při nastartovaným motoru vždycky nějakej podtlak. A vlastně i před ním (relativně k atmosférickýmu tlaku), protože tam máš sací hadici s jistým aerodynamickým odporem. A protože se nEGR za volnoběhu nespíná nikdy, jen za vyšších otáček (a vyšším průtoku vzduchu a tedy podtlaku), o podtlak pro něj není nouze.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
- PCmaniac99
- Příspěvky: 749
- Registrován: 07 úno 2008, 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Přesně jak píše passion. Hadičku oprav a jezdi dál. Na těchto nových vozech je toto velmi časté protože se začal používat nějakej novej druh gumy která těm mrchám voní. Zkontroluj si i ty dvě hadičky co jsou v okolí, můžou bejt prokouslé a dělat neplechu jen někdy, zkus je pomačkat v prstech a prohlédnout.
Přišel jsem na to dneska náhodou. Auto nic nehlásilo ani se nechovalo podezřele, tak ani nevím, jak už je to dlouho překouslé. Zítra jedu do servisu na pravidelnou prohlídku, výměnu oleje apod., takže to nechám opravit.
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli to není něco kriticky závažného.
Kdysi mi nějaká potvora nakousla hadici u Fabie 1,9 TDI a to bylo sakra poznat. Auto mělo(ale jen občas) výkon asi jako ojetý trabant a na dálnici jsem musel do mírného kopce řadit čtyřku. Prostě turbo neturbovalo.
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli to není něco kriticky závažného.
Kdysi mi nějaká potvora nakousla hadici u Fabie 1,9 TDI a to bylo sakra poznat. Auto mělo(ale jen občas) výkon asi jako ojetý trabant a na dálnici jsem musel do mírného kopce řadit čtyřku. Prostě turbo neturbovalo.
Tahle závada nic hlásit nebude.Ta hadička vede do filtrboxu, aby se nezasíral N75. V podstatě ta závada nemá momentálně vliv vůbec na nic. Až časem by se to projevilo zašpiněním N75 a jeho špatnou funkcí.
U tý Fabie ti překousala vedení podtlaku k turbu anebo i jinou hadici a došlo ke ztrátě podtlaku. Turbo bez podtlaku u TDi má přivřený rozváděcí lopatky a motor tahne jen ve vysokých otáčkách.
U tý Fabie ti překousala vedení podtlaku k turbu anebo i jinou hadici a došlo ke ztrátě podtlaku. Turbo bez podtlaku u TDi má přivřený rozváděcí lopatky a motor tahne jen ve vysokých otáčkách.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat