NC 430
Moderátor: Moderátoři
- Petr98_2010
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 kvě 2010, 02:00
NC 430
Dobrý večer,
prosím o vysvětlení.
Mám v gramofonu NC 430 motor z Boru označený 312 a nechodí.
Ten motor má hřídelku průměru 3 mm. Náhradní motor mám SMR 300-100 s hřídelí průměru 2mm.Znamená to že existují dvě různé řemeničky nebo je v tom jiný fígl ?
Dík za pomoc.
prosím o vysvětlení.
Mám v gramofonu NC 430 motor z Boru označený 312 a nechodí.
Ten motor má hřídelku průměru 3 mm. Náhradní motor mám SMR 300-100 s hřídelí průměru 2mm.Znamená to že existují dvě různé řemeničky nebo je v tom jiný fígl ?
Dík za pomoc.
- jardafiala
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 20 čer 2010, 02:00
- Bydliště: Česká Lípa
ZdarPetr98_2010 píše:Mám v gramofonu NC 430 motor z Boru označený 312 a nechodí. Ten motor má hřídelku průměru 3 mm. Náhradní motor mám SMR 300-100 s hřídelí průměru 2mm.Znamená to že existují dvě různé řemeničky nebo je v tom jiný fígl ?
koukni sem http://www.soucastka.cz/inshop/scripts/ ... ?q=motorek tady jsou motorky s oběma průměry hřídelek.
A řemenička musí být stejná jen s jiným průměrem díry. To asi platí pro označení kde je SMR300..., staré motorky SMZ375R měly víc (tedy 375) ot/min. Řemenice pro NC a NZC 420,421,430 jsou všechny stejné, jiný (menší) subtalíř měla šasi HC16 a podobná.
Pokud bych našel G710, resp. přístroj, který bych oslovoval stejně jako jednu z milovaných píseckých kolegyň (Lenko), rozhodně bych ho nevyužil jen jako dárce orgánů. To je totiž barbarství! Nalezence tohoto typu je povinnost renovovat, inženýre (zatáčka fix!).
Tazatelův problém vyřeší příslušný díl, viz rady výše.
Ani nevím, že jsou v nich motory dvojího druhu. Mám totiž NC430 jen jeden.
Tazatelův problém vyřeší příslušný díl, viz rady výše.
Ani nevím, že jsou v nich motory dvojího druhu. Mám totiž NC430 jen jeden.
Kono, uklidni se, Judeware to myslí tak, že je škoda likvidovat litovelský gramce, když je možný je zrepasovat a poslat znovu do služby - a měl by to dělat každej kdo může podobně jako by žádnej aspoň trošku svéprávnej majitel byť i vraku nějakýho historičtějšího auta vůbec neměl uvažovat o jeho odeslání do lázní Siemens-martinskejch, ale měl by mu dopřát když už ne vlastní rukou, tak prodejem schopný osobě možnost renovace do provozuschopnýho stavu ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!