Zapojení 3f motorů
Moderátor: Moderátoři
V tom paketovém přepínači je štítek a vedle svorek je vyražené označení U1, V1, W1 ; U2, V2, W2 ; U3, V3, W3. Na U1,V1,W1 se připojuje přívod, U2,V2,W2 se připojí na jednu řadu svorek na motoru, U3,V3,W3 na druhou řadu.
- Přílohy
-
- Přepínač_Y_D.png
- (9.33 KiB) Staženo 65 x
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Revers na šrotovníku je k něčemu dobrý?
Jestli jsou uživatelé schopní zapínat motor s evidentně poškozeným paketovým přepínačem, jak psal tazatal, tak asi budou schopní ho zreversovat za chodu.
Kvůli blbuvzdornosti bych to viděl na spouštěcí jednotku s dvěma stykači a časákem, je to trochu dražší než pakeťák, ale ušetří se perspektivně za převinutí motoru.
Jestli jsou uživatelé schopní zapínat motor s evidentně poškozeným paketovým přepínačem, jak psal tazatal, tak asi budou schopní ho zreversovat za chodu.
Kvůli blbuvzdornosti bych to viděl na spouštěcí jednotku s dvěma stykači a časákem, je to trochu dražší než pakeťák, ale ušetří se perspektivně za převinutí motoru.
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00
Nechci zakládat nové vlákno, tak to zkusím tady.
Elektromotor MEZ 4AP90L potřebuje vyměnit ložiska. Už jsem zjistil, že tam přijdou 6205, ale nikde jsem nezjistil jestli nezakrytá nebo 1Z/2Z/RS.
Poradí mi někdo? Potřebuji to rozebrat a hned složit, abych tam nemusel jet dvakrát a taky je problém to na delší dobu odstavit. Díky za informaci.
Elektromotor MEZ 4AP90L potřebuje vyměnit ložiska. Už jsem zjistil, že tam přijdou 6205, ale nikde jsem nezjistil jestli nezakrytá nebo 1Z/2Z/RS.
Poradí mi někdo? Potřebuji to rozebrat a hned složit, abych tam nemusel jet dvakrát a taky je problém to na delší dobu odstavit. Díky za informaci.