Philips 32PHS4132/12 neustále startuje jen logo

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mlzil
Příspěvky: 17
Registrován: 18 úno 2013, 01:00
Bydliště: Polná (u Jihlavy)

#16 Příspěvek od mlzil »

kodl1 píše:A děláš to podle návodu? USB formátováno na FAT32, soft rozbalit do kořenového adresáře..?
Ano, dle návodu. Rozbalit, nakopírovat soubor do adresáře “upgrades”.. USB formátováno na FAT32. Zkrátka to USB nenačte. A to jsem to USB připojil do TV a pak zapnul TV a výsledek vždy stejný. Naběhne logo a restart.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#17 Příspěvek od p32 »

Klidně změř diody D9103 až D9106. Aspoň pro jistotu, že je to tam ok. Ten USB vstup to má jen jeden? Když už nic nepomůže a TV bude aspoň jako v pořádku, tak potom skončíš na výměně paměti, jak to myslel jezevec.

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#18 Příspěvek od Heno »

Ak má zdroj ešte stále zvlnenie alebo cykluje, tak opravu obsahu NAND pomocou aktualizácie sw cez USB by som neskúšal, pretože by si mohol poškodiť obsah ešte viac. Takže je aj dobre, že to nejde tým spôsobom, ktorý si skúšal.
Zmerat zvlnenie/kolísanie výstupných napätí zdroja nie je až taký problém.

P.S.: Nútená aktualizácia sw na Philipsoch TPN17.1, tým spôsobom ako si to robil ani nefunguje, v tvojom postupe jeden krok chýba.

Novú náhradnú NAND zo SAHY.CZ by som nekupoval, lebo po jej výmene sa bude na displeji trvale zobrazovat hláška v červenom okne "CI FAIL".

Je to preto, že každý MB tohoto typu má procesor s iným číslom a teda toto číslo je uložené v NAND MB v každom kuse iné.

Ak teda naletuješ NAND nahratú iným číslom do tvojho MB, TV bude hned zobrazovať hlášku "CI FAIL", čo pri sledovaní TV pôsobí dosť rušivo.

Pokial už bude zdroj ok, potom sa môžme baviť aký je ten správny postup nútenej aktualizácie cez USB.

Nútená aktualizácia obyčajným bežne dostupným softom je prvý krok.

Druhý je so servisným softom určeným práve na takéto opravy, ktorý nie je dostupný hoci komu. Majú ho autorizované servisy a tí, ktorým sa ho podarilo nejakým spôsobom získať.

Tretí krok je ak teda nepomohli prvé dva:
Záloha obsahu NAND na programátore, analýza obsahu, poškodená časť sa zamení za dobrú z NAND druhej dosky resp. z tej NAND, čo ponúka SAHY a pokial sa nejedná o časť obsahu, kde sa nachádza číslo procesoru, tak to zase normálne pobeží, v opačnom prípade MB končí na N.D.

Snáď to bolo dosť jasné.

Uživatelský avatar
SAHY-CZ
Příspěvky: 24
Registrován: 14 bře 2019, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od SAHY-CZ »

Po instalaci nové NAND od SAHY.CZ dle přiloženého návodu, se u šasi TPM10.1E LA, TPN14.1E LA, TPN15.1E LA, TPN16.2E LA, TPN16.3E LA a TPN17.1E LA žádná hláška "CI FAIL" neobjevuje :-)

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#20 Příspěvek od Heno »

Ja som to osobne testoval a dopadlo to inak...
Takže sa navážam do SAHY a miesto normálnej odpovede mi prišla SZ "Jsi jeste vetsi chudak, nez jsem si myslel."
Moja odpoveď bola, že len idiot môže vedome ponúkať niečo, čo nefunguje.

Kto je zvedavý na obsah celej komunikácie a prípadne obsah návodu, ktorý som dostal s NAND, nech sa tu vyjadrí.

masar
Příspěvky: 12295
Registrován: 03 pro 2005, 01:00

#21 Příspěvek od masar »

Být na tvém místě, SZ bych nezveřejňoval.
:wink:
Cílem jakékoliv komunikace na EB, by mělo být hledání řešení (konsenzu), které by pomohlo ostatním.
Tím ovšem netvrdím, že bys neměl svůj názor hájit.

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#22 Příspěvek od Heno »

Ok nechám to zatial tak ako to je kým a ak nedojde k nejakej verejnej konštruktívnej spätnej väzbe od dotyčného.

Uživatelský avatar
olda007
Příspěvky: 132
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#23 Příspěvek od olda007 »

Prosím uživatele Heno o zaslání komunikace na SZ.Děkuji

Uživatelský avatar
Heno
Příspěvky: 1900
Registrován: 21 bře 2015, 01:00

#24 Příspěvek od Heno »

Máte to v SZ.

Uživatelský avatar
pepper
Příspěvky: 551
Registrován: 21 lis 2006, 01:00
Bydliště: Sokolov

#25 Příspěvek od pepper »

Zdravím, PHILIPS 32PHK4309/12
asi 2 sec ukáže logo, pak podsvícení 1x blikne.
Každých 50 sec podsvícení znova blikne, 2 sec logo, pořád dokola.

Po zmrazení NAND FLASH žádná změna.
12V zdroj nevypadává, dává 12,4V, zvlnění 0,25V.
Stabilizátory na MB dávají různá napětí, zvlnění velmi malé.
Na datových pinech USB žádná aktivita, tudy tam FW asi nedostanu.

Myslíte, že je 100% vadná NAND FLASH?
Do výměny se mi moc nechce, ani nevím, zda tuhle někdo dodává.
Napadá prosím někoho, kde ještě zkusit hledat příčinu?
Děkuji, pepper

Uživatelský avatar
otakarv
Příspěvky: 3657
Registrován: 30 srp 2008, 02:00
Bydliště: Čierne pri Čadci
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od otakarv »

pepper píše:Do výměny se mi moc nechce, ani nevím, zda tuhle někdo dodává.
Zkoušel jsi se podívat tady?

Uživatelský avatar
SAHY-CZ
Příspěvky: 24
Registrován: 14 bře 2019, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od SAHY-CZ »

Bude to vadnou NAND, bohužel model xxPHK4309 ještě nemám odzkoušený. Pokud by jste měl zájem, opravil bych ji jen za cenu nové NAND + poštovné a pak přidal do seznamu. Pokud ano, napište mi SZ nebo po svátcích zavolejte. Tel. číslo je na www.sahy.cz

Odpovědět

Zpět na „Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky“