Vkládání zajímavých obrázků II.
Moderátor: Moderátoři
(z netu)
- Přílohy
-
- zaruka.jpg
- (174.25 KiB) Staženo 30 x
........Nedůvěřuji velbloudům a obecně nikomu, kdo dokáže týden nepít........
Určitý typy od Mazdy jsou jen jiným logem označenej Ford a obráceně - stačí se podívat na Mazdu 121 a Fiestu nevím už který generace, liší se akorát tvarem loga na mřížce přední masky, poklicích kol a na volantu a nápisem na víku kufru ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Jako úplně identická asi jo - ale kamarád servisák mi popisoval daleko větší počet dvojic až trojic zdánlivě nesouvisejících typů aut, kdy je například pod plechem s označením Ford schovaná kompletní platforma Toyoty nebo právě Mazdy - včetně pohonu a podvozkovýho ústrojí. A obráceně že to prej platí taky. Nevím, jak jsem nakoupil, tak prodávám. U Nissanů a Rencků je to snad taky dost známý, u značek Jeep/Chrysler a Daimler-Benz taky. Já mám taky "škodofku" s konstrukčně německýma střevama vyrobenou částečně v Polsku a zbytek v Česku, dokonce možná nejvíc prokombinovanou konstrukci - přední náprava z VW Polo, zadní z Audi A4, motor původně vyvíjenej pro Audi (celohnilíkovej 16V), následně ale zamítnutej a použitej jen pro značky VW, Škoda a Seat - a vyrobenej v Pšonsku...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ano, napr. Ford Probe mal podvozok a motory z Mazdy MX6. Focus mal tusim podvozok z Mazdy 3. Alebo jedna generacia Mazdy 3 mala diesle HDi od Peugeotu. Tam sa serie elektronika motora, naopak u niektorych Mazda dieslov sa zase rada serie mechanika. Ale benzinove motory robit vedia, ako vidno na tej fotke.