Brzdové prasátko u veterána *vyřešeno*
Moderátor: Moderátoři
Pro jistotu můžeš zkusit prohodit prasátka mezi levou a pravou stranou.
Pokud chyba zůstane na stejné straně, máš jistotu, že bude problém mezi kostkou a prasátkem.
Pokud se chyba přestěhuje na druhou stranu, je problém v prasátku.
Ale přikláněl bych se k Dredově vystvělení, protože tam nejspíš zůstává tlak i po uvolnění pedálu.
Pokud chyba zůstane na stejné straně, máš jistotu, že bude problém mezi kostkou a prasátkem.
Pokud se chyba přestěhuje na druhou stranu, je problém v prasátku.
Ale přikláněl bych se k Dredově vystvělení, protože tam nejspíš zůstává tlak i po uvolnění pedálu.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Tak hadici neměli a došlo tedy na prohození trubky a hadice mezi stranami. Bohužel, bez výsledku. Zbývá zkusit zrepasovat jediné prasátko co je k dispozici. Nové je prakticky k nesehnání a když náhodou je, stojí neuvěřitelných 1500,-Kč.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
To jedno kolo má slabší péra na čelistech. Ty nemají sílu k protlačení kapaliny zpátky přes ventilek v hlavním brzdovém válci zpátky do nádržky. Tomu by odpovídalo to po odevření odvzdušňovacího šroubu. Zkus povolit ještě trubku, která je společná pro všechny brzdy na hlavním válci. Tím si ověříš , že potrubí je v pořádku. To už tu ale někdo radil. Zkus ještě prohodit ty péra z jednoho kola na druhý.