Brzdové prasátko u veterána *vyřešeno*

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#31 Příspěvek od dred »

Pozeral som detajlnejšie tú tvoju fotku a mám dojem, že je to nejaké nesymetrické...ľavý piestik máš moc hlboko a vnútorná gumička potom prekrýva otvor od prívodu a kvapalina nemôže von.
Možnosti:
- valček nie je presne v strede - špatný výlisok zadného plechu
- iné pakne - majú dlhšie výstupky k piestikom
- hrubšie obloženie - stačí aj pár desatín
Naposledy upravil(a) dred dne 25 srp 2020, 02:25, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od workhard »

Po povolení odvzdušňováku se to vrátilo, takže piestikom to asi nebude, chce to i detailnejšie čítať.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#33 Příspěvek od dred »

Čítal som, ale odvzdušňovák nemusí byť navŕtaný v tej istej osi ako prívod...

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od workhard »

No jinde, než na přívodu, jsem ho ještě neviděl.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#35 Příspěvek od dred »

Ja som ho zase videl vždy mimo prívodu...



aby sme sa rozumeli...
Přílohy
Bez názvu.png

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od hafca »

dred píše:Pozeral som detajlnejšie tú tvoju fotku a mám dojem, že je to nejaké nesymetrické...ľavý piestik máš moc hlboko a vnútorná gumička potom prekrýva otvor od prívodu a kvapalina nemôže von.
Možnosti:
- valček nie je presne v strede - špatný výlisok zadného plechu
- iné pakne - majú dlhšie výstupky k piestikom
- hrubšie obloženie - stačí aj pár desatín
Ta nesymetrie je to, co řeším. Šipka ukazuje o kolik se ta strana nevrátí po puštění brzdového pedálu klidové polohy. Obě strany musí být až u prasátka, to je jeho klidová poloha.
Síla obložení, umístění válečku ani tvar paken nemá vliv na vrácení pístu.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#37 Příspěvek od dred »

Vyskúšaj povoliť spoj trubka - rozvodná kocka. Ak sa stane to isté čo pri uvolnení odvzdušňováka - máš problém v tej kocke.


A neblokuje ti to systém ručnej brzdy - rozperka ?

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od hafca »

Psal jsem, že ručka byla povolená aby to neovliňovala. Kostka je nová a trubky i hadice byly přehozené mezi stranami, takže těmi to taky nebude.
Odpoledne přijde na řadu prohození prasátek. A pokud to bude stejné, tak ještě odpojení celého rozvodu od brzdového válce.
Víc možností na vyzkoušení už asi není.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#39 Příspěvek od dred »

To som čítal "že ručka byla povolená aby to neovliňovala", ale nestačí iba povoliť lanko.
Pod valčekom je rozperka, ktorá pri zatiahnutí ručnej brzdy "otvára" aj ľavú pakňu - resp. obe súčasne. Ak si tú rozperku otočil (ľavá/pravá strana) tak tam môže byť problém... nesedia výrezy na pakne.

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od hafca »

Ano, byla povolená rozpěrná tyčka. To jsem z doby, kdy jsem se učil jezdit ve Spartaku a udržovat ho nezapomenul. :wink:
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#41 Příspěvek od dred »

Ale či ju nemáš naopak.... vyber ju a skús bez nej...

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od workhard »

Dred - Takhle ten odvzdušňovák bývá, ale dírka do prasátka už je jen jedna.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
dred
Příspěvky: 1583
Registrován: 08 dub 2007, 02:00
Bydliště: Handlová

#43 Příspěvek od dred »

Ale určite nie na historickej Octávke či Spartaku...

Uživatelský avatar
hafca
Příspěvky: 4401
Registrován: 27 črc 2004, 02:00
Bydliště: 25km na západ od Prahy
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od hafca »

Auto je asi zakleté. Vyzkoušené jiné prasátko, trubky odpojené až u válce. Všechno je průchozí, prase se po odpojení vrátí.
Zbývá poslední možnost a to je válec. A ten se bude muset někde vypůjčit a bude chvíli trvat než se někdo najde. A když ne, tak koupit nový. :(
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 597
Registrován: 14 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Vysočina

#45 Příspěvek od Mirda »

Má pedál vůli proti hlavnímu brzdovému válci, vrací se správně do horní polohy?

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“