Aktuálně Česká pošta
Moderátor: Moderátoři
Stejně, jako si už dneska obce objednávají ( a platí) dopravní obslužnost, musí si holt objednávat i služby bankovní, poštovní a obchodní. Peníze od státu na to dostávají. Je samozřejmě otázka, jestli je to dost. Ale rozhodně jsem spíš za posílení účelových dotací obcím a odebrání státních peněz molochům.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Dopravní obslužnost objednávají a platí kraje, dálkové spoje pak ministerstvo dopravy. Obce do toho můžou žvanit, ale gró je na krajích.
A ne, prioritní a ekonomické zásilky nechodí spolu; třídí se to separé.
Vytlemená prasnice se dala i na poezii, to ji asi Zdenda pěkně vyprášil ondatru
A ne, prioritní a ekonomické zásilky nechodí spolu; třídí se to separé.
Vytlemená prasnice se dala i na poezii, to ji asi Zdenda pěkně vyprášil ondatru
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
No když vidím, jak se zase další trať dostala Arrivě, protože s účetně odepsanými vlaky z Německa a strojvůdci z Bulharska se snadno vyhrává soutěž o nejnižší cenu, tak si tím účelovým dotováním nejsem jistej. Železniční síť už se v určitých částech povedlo dokonale nabořit, vlaky různých dopravců na sebe nečekají a ty křápy dotažené z německých kopřiv taky nejsou žádná výhra. Ale aspoň dotujeme německý rozpočet a ničíme vlastní firmuOlchor píše:Ale rozhodně jsem spíš za posílení účelových dotací obcím a odebrání státních peněz molochům.
Však můj děda vždycky říkal, že se nám ti němčouři jednou za prohranou druhou světovou a následnej odsun jednou pěkně pomstěj.xsc píše:ty křápy dotažené z německých kopřiv taky nejsou žádná výhra. Ale aspoň dotujeme německý rozpočet a ničíme vlastní firmu
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
No já si myslím, že Černá Díra na peníze v prasečinách na Českou Pýčtu (ZATÍM JEŠTĚ) ani zdaleka nemá - ještě se mi totiž nestalo, že bych přišel na nádro a tam na perónu visela cedule, že rychlík nepojede, protože se k odjezdu nedostavili cestující (ekvivalent celodenního bezvýslednýho čekání na počťáka s avizovanou zásilkou a následnej nález písemnýho oznámení o nedoručení kvůli nezastižení adresáta v místě bydliště ve schránce). A to se ČD nechci zastávat, ale takovejch kvalit v kverulantství jako Česká Pýčta F U C K T ještě nedospěli ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Co máš z toho. Tady několikrát denně Arriva převáží 14km 1-3 lidi tím starým německým modrým verglem.
Případně modrá T753 tady 2x týdně tahá tam a zpátky, těch 14km z Brodu a do Brodu, pět úplně prázdných vagónů 1. + 2.tř.
Nikdo nechápe, proč sem, na konec "vlečky", musí těžká dieselová lokotka tahat pět prázdných vagónů. Něco málo nasedá jen 1x týdně, zpravidla v neděli, při odjezdech z lázní. Dneska, při stavu lázní jako takových, je to 20-40 lidí. Do 5 vagónů jak kráva.
Nikdo nechápe, proč celá ta sestava, nemůže zůstat v Brodě, resp. vyjíždět tam odtud. Léta letoucí tuhle vlečku obsluhovala místní malá strela 810 s jedním, či dvěma vagóny, předtím Hurvajz se dvěma Balmy. Včetně ranních a odpoledních "pracovních" vlaků, které dnes už nejsou zdaleka tak obsazené, jako kdysi. Hodně lidí jezdí autem, nebo už v Brodě a blízkém okolí nepracuje. Dřív odtud jezdilo mraky lidí do Slováckých strojíren, nebo do CZUB, ale dnes je to tak čtvrtina.
Případně modrá T753 tady 2x týdně tahá tam a zpátky, těch 14km z Brodu a do Brodu, pět úplně prázdných vagónů 1. + 2.tř.
Nikdo nechápe, proč sem, na konec "vlečky", musí těžká dieselová lokotka tahat pět prázdných vagónů. Něco málo nasedá jen 1x týdně, zpravidla v neděli, při odjezdech z lázní. Dneska, při stavu lázní jako takových, je to 20-40 lidí. Do 5 vagónů jak kráva.
Nikdo nechápe, proč celá ta sestava, nemůže zůstat v Brodě, resp. vyjíždět tam odtud. Léta letoucí tuhle vlečku obsluhovala místní malá strela 810 s jedním, či dvěma vagóny, předtím Hurvajz se dvěma Balmy. Včetně ranních a odpoledních "pracovních" vlaků, které dnes už nejsou zdaleka tak obsazené, jako kdysi. Hodně lidí jezdí autem, nebo už v Brodě a blízkém okolí nepracuje. Dřív odtud jezdilo mraky lidí do Slováckých strojíren, nebo do CZUB, ale dnes je to tak čtvrtina.
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Proč? Protože si to stát (resp. MD) takhle objednal a platí to. Kdyby si to tam objednali (a zaplatili) pětkrát denně, tak to ČD budou provozovat.sinclair píše: Případně modrá T753 tady 2x týdně tahá tam a zpátky, těch 14km z Brodu a do Brodu, pět úplně prázdných vagónů 1. + 2.tř.
Nikdo nechápe, proč sem, na konec "vlečky", musí těžká dieselová lokotka tahat pět prázdných vagónů.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!