Tak buď T478.3 neboli "brejlovec", nebo 753. Kryšpínův systém žádnou lokotku se 7 spřaženýma/trakčníma nápravama neznal a u novýho se nepoužívají "předřadný" písmenka označující trakci. A k tomu proč zrovna do Luhačovek jezdí tahle kráva s 5 vozama je odpověď relativně jednoduchá - protože "dotace". Pro dopravce je levnější jet s takovou soupravou tu 14km linku klidně i 5x denně s minimálním vytížením, než stejnou soupravu nechat stát v Brodě a tu kozí dráhu obsluhovat "orchestriónem" 810 (případně jeho new variantou Regionova) - protože na tu obsluhu dostává státní dotace. Když odstaví brejlovce s 5 vozama v Brodě a na trať pošle malej motorák, dostane míň na dotacích ...sinclair píše:Co máš z toho. Tady několikrát denně Arriva převáží 14km 1-3 lidi tím starým německým modrým verglem.
Případně modrá T753 tady 2x týdně tahá tam a zpátky, těch 14km z Brodu a do Brodu, pět úplně prázdných vagónů 1. + 2.tř.
Nikdo nechápe, proč sem, na konec "vlečky", musí těžká dieselová lokotka tahat pět prázdných vagónů. Něco málo nasedá jen 1x týdně, zpravidla v neděli, při odjezdech z lázní. Dneska, při stavu lázní jako takových, je to 20-40 lidí. Do 5 vagónů jak kráva.....
Ale KURWA JEZDÍ - a nevymlouvá se, že nepřišli cestující ... !!!!