Calex CM345
Moderátor: Moderátoři
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00
- jardafiala
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 20 čer 2010, 02:00
- Bydliště: Česká Lípa
Na první pohled to tak vypadá ale je to správně S1 je vypínač ledničky a za ním je to rozdvojené přes kontakt termostatu ke kompresoru a přes dveřní kontakt na žárovku.....masar píše:To schema je sice pěkně barevné, ale odkdy je světlo v ledničce závislé na termostatu?
Nevím jak "u všech termostatů", ale např. Ranco to mají jinak. Žárovka na jejich schematu má funkci signalizační.
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00
Na termostatu Atea A13 0137, který jsem montoval, byly vyraženy pod sebou celkem 3 údaje, pro kontakty (3 - 6) 0,1 A a pod tím (3 - 6) 6 A. Je možné, že výrobce používal pro více typů stejné výlisky, ale to jen spekuluji. Typové označení je natištěno na plastové části. Původní termostat byl zapojen stejně a souhlasí to i se schématem v návodu. Ale to teď není podstatné. Tazatel hlavně neodpověděl, jestli kompresor někdy vypíná, nebo běží pořád.
Díky pánové za užitečné rady. Problém je vyřešen. Na vesnici jsme měli sběr nebezpečného a velkoobjemového odpadu. Jen jedna jediná lednice na odvoz do sběrného dvora a světe div se, požadovaný termostat A13 byl k mání dokonce od italského výrobce. Výměna - o lednice běží jak za mlada (ovšem ta spotřeba). Dokonce jsem přívod dal na pin 6 (jak radil elektrosvit) lednice už vypíná i kompresor při stavu STOP. (Kolečko na nule.) Asi se už někdo předtím v zařízení hrabal, lednici mám od kamaráda, nejsem první majitel, a přívod dal na 3 a světlo na 6 a já jsem to samozřejmě zapojil jak to bylo v původním stavu. Takže nový termostat je v háji. Reklamace vyloučena - neinstalovat to odborný servis.
Ještě jednou díky.
Ještě jednou díky.
„Na některé otázky je jedinou rozumnou odpovědí mlčení.“
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00
Paráda, hlavně že lednička funguje.
Taky nejsem odborný servis a do reklamace jsem šel. Zatelefonoval jsem do prodejny, ženská mi řekla, ať vyplním reklamační protokol na webu a termostat pošlu zpátky na jejich adresu. To jsem udělal a teď čekám na vyjádření. O nutnosti montáže odborným servisem nepadlo ani slovo.kynolog07 píše:Reklamace vyloučena - neinstalovat to odborný servis.
TO elektrosvit. Ještě v pátek jsem jel ten zasr... termostat reklamovat a bohužel jsem nepochodil. Na paragonu je vytištěno: Záruční podmínky:
Prodejce vyžaduje odbornou montáž náhradního dílu s dokladem o zapojení. (obč. zák. č. 40/1964 Sb. § 623)
Vůbec se se mnou dál nechtěl bavit. On stanovil podmínky, které jsem nedodržel, a šmytec ! Tak mám smůlu. Já blbec, kdybych nespěchal, tak pětikilo zůstalo doma.
Prodejce vyžaduje odbornou montáž náhradního dílu s dokladem o zapojení. (obč. zák. č. 40/1964 Sb. § 623)
Vůbec se se mnou dál nechtěl bavit. On stanovil podmínky, které jsem nedodržel, a šmytec ! Tak mám smůlu. Já blbec, kdybych nespěchal, tak pětikilo zůstalo doma.
„Na některé otázky je jedinou rozumnou odpovědí mlčení.“
- elektrosvit
- Příspěvky: 2512
- Registrován: 27 čer 2016, 02:00