Nejsem znalec těch komponentů, motokáry nedělám. Tak pokud bych se mýlil, tak mne omluvte
Jen bych chtěl poznamenat, že situace není tak jednoduchá
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
Klidně by se mohlo stát, že dojde olej, ale motokára pojede vesele dál díky "obchvatu" přes EMERGENCI. Nebo ta horší varianta, že jezdec vypadne z motokáry, ale ta poběží dál
Pro správnou odpověď na zadanou otázku ohledně zapojení mi schází několik údajů.
1) ten EMERGENCI spínač je za normálního stavu seplý, nebo rozepnutý (to jde změřit tím nejobyčejnějším multimetrem) ???
2) jaké je napětí na vodiči BI v původním zapojení při provozu ???
Až na základě těchto údajů lze rozhodnout o "SPRÁVNÉM" zapojení toho EMERGENCI spínače do obvodu. Buď paralelně, nebo sériově.
Uvedení informace od tazatele:
"trhací" emergenci vypínač"
je nic neříkající. Nejdříve je nutné měřit, pak lze správně radit a zapojovat tak, aby to bylo bezpečné.
Vašek