Aliexpress
Moderátor: Moderátoři
Dotaz.
Otevřel jsem spor, požádal o vracení peněz.
Napsal jsem jím, že jsem již 2X žádal prodávajícího o prodloužení ochranné lhuty, ale prodejce nekomunikuje.
V založkach otevřene spory mi to zmizlo a prodejce napsal toto.
To mám jako znovu otevřit spor?
Otevřel jsem spor, požádal o vracení peněz.
Napsal jsem jím, že jsem již 2X žádal prodávajícího o prodloužení ochranné lhuty, ale prodejce nekomunikuje.
V založkach otevřene spory mi to zmizlo a prodejce napsal toto.
Kód: Vybrat vše
Dear friends, please open the dispute. The platform will make a fair decision. After the dispute is established, the order amount will be returned.
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Tiež mám dotaz. Ako zaplatím predávajúcemu na aliexpress pokiaľ mi už po spore vrátili peniaze, a následne mi prišla stratená zásielka? Chcel som cez PayPal, ale pri platbe 3,30€ chcel PayPal poplatky ďalších 3,30€. Nebola platba cez PayPal kedysi zadarmo, alebo iba za malé percento zo sumy? Nedá sa to nejako bez poplatkov? Fakt že +100% platby na poplatky mi príde už moc. (píšu že bez poplatku v EU, ale toto je zrejme mimo EU)
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.
PotPalo - kúp u predajcu nejakú drobnosť a napíš mu, nech ti v objednávke priráta k cene tú refundáciu. On bude šťastný a ty svedomie čisté.
Možno ti potom pri ďaľšej objednávke dá ešte aj "veľkú" zľavu, ako VIP kupujúcemu.
(riešil som tak tovar čo prišiel takmer po roku... za necelú dvacku.. teraz som u neho najlepší kupujúci ma svete len z jeho sortimentu nemám o nič záujem )
Možno ti potom pri ďaľšej objednávke dá ešte aj "veľkú" zľavu, ako VIP kupujúcemu.
(riešil som tak tovar čo prišiel takmer po roku... za necelú dvacku.. teraz som u neho najlepší kupujúci ma svete len z jeho sortimentu nemám o nič záujem )
Zásilky z číny jsou už opět v pohodě... Obešli nějaké omezení a posílají zásilky od jinud... Mě například přijely zásilky z Nizozemska a poslední z Estonska... Poslední zásilka dojela dokonce na zásilkovnu... Trvalo to cca 10 dnů... Pokud to jde přeš českou poštu, tak většinou z té pošty to trvá stejnou dobu (většinou delší) jakou to jede z číny (z případně jiné země)...
Ta zásilkovna mi ohásila balíček, že je v německu a druhý den, že ho můžu vyzvednout...
Co se pak týká sporů, tak myslím, že ali je na tom líp než EBAY... Na ali totiž přijdou peníze prodávajícímu až po potvrzení, že to přijelo... Na ebay to dostane rovnou... Na ali už jsem řešil spor, že mi ani po 60 dnech ochranné lhůty zboží nepřišlo a peníze mi v pohodě vrátili... Nicméně zásilka přijela o dva dny po uzavření sporu a vrácení peněz...
Číňanovi jsem psal, že zásilka nakonec dorazila a jelikož mi vrátili peníze, tak, že to koupím znova, ale ať nic neposílá... Že mu tím v podstatě zaplatím co už mi přijelo. Na to napsal že OK... No za dva týdny po "novém" nákupu přijel nový balíček se stejným zbožím... Znova jsem to teda u neplatil...
Tím chci říct, že na ali se dá řešit případné vrácení peněz celkem v pohodě oproti ebay...
Ta zásilkovna mi ohásila balíček, že je v německu a druhý den, že ho můžu vyzvednout...
Co se pak týká sporů, tak myslím, že ali je na tom líp než EBAY... Na ali totiž přijdou peníze prodávajícímu až po potvrzení, že to přijelo... Na ebay to dostane rovnou... Na ali už jsem řešil spor, že mi ani po 60 dnech ochranné lhůty zboží nepřišlo a peníze mi v pohodě vrátili... Nicméně zásilka přijela o dva dny po uzavření sporu a vrácení peněz...
Číňanovi jsem psal, že zásilka nakonec dorazila a jelikož mi vrátili peníze, tak, že to koupím znova, ale ať nic neposílá... Že mu tím v podstatě zaplatím co už mi přijelo. Na to napsal že OK... No za dva týdny po "novém" nákupu přijel nový balíček se stejným zbožím... Znova jsem to teda u neplatil...
Tím chci říct, že na ali se dá řešit případné vrácení peněz celkem v pohodě oproti ebay...
A proč ne? Prostě proto, že by vypadal jak blbec. Po dané době po zaplacení to stejně zmizí. Když bude mít zájem o komunikaci, tak se domluvíte. Pokud neodpoví, tak nemáš co dál řešit.
Já měl jeden případ, kdy sliboval dodání z Česka a do deseti dnů. Ochranná lhůta asi měsíc. Dodáno nebylo, v ochranné lhůtě jsem otevřel spor. Odpověděl, že mám počkat, že má loď a že do 101 dnů to přijde, což jsem zamítnul. Do sporu jsem napsal, že chci vrátit peníze, že nedodal zboží v termínu, není jasné, kde to zboží je a dané zboží se nedá vůbec vysledovat a že slibuje hory doly. Včera jsem to zkontroloval a peníze jsou zpět na účtu.
Já měl jeden případ, kdy sliboval dodání z Česka a do deseti dnů. Ochranná lhůta asi měsíc. Dodáno nebylo, v ochranné lhůtě jsem otevřel spor. Odpověděl, že mám počkat, že má loď a že do 101 dnů to přijde, což jsem zamítnul. Do sporu jsem napsal, že chci vrátit peníze, že nedodal zboží v termínu, není jasné, kde to zboží je a dané zboží se nedá vůbec vysledovat a že slibuje hory doly. Včera jsem to zkontroloval a peníze jsou zpět na účtu.
Ono to funguje asi takto - vložíš do košíku - dáš zaplatíť, ale nezadáš overovací kód na uhradenie z karty, čiže zrušíš platbu. Objednávka ti bude figurovať ako neuhradená... Predajca vtedy upraví cenu na zaplatenie "len pre teba" - ostatný to v ponuke nevidia. Potom objednávku zaplatíš - teda ak s ňou súhlasíš...PotPalo píše:@dred - počkať, ako on môže niečo prirátať k cene len pre mňa? Keď to mám v košíku, už je cena stanovená. Keď to ešte nemám v košíku, tak by sa cena menila pre všetkých.
DREDe: jenže u nás se žádný ověřovací kod nedává. Při požadavku na platbu si to hned (pokud máš dostatek financí) z karty stáhne.
Je lepší mu naspat předem, že chceš něco koupit, co nemusí posílat a domluvit se jakou formou. Mně dal speciální kupon, co sem si koupil.
Pokud je ten prodejce fér, přímemný a zboží v pohodě, rád to udělám i když bych nemusel...
Je lepší mu naspat předem, že chceš něco koupit, co nemusí posílat a domluvit se jakou formou. Mně dal speciální kupon, co sem si koupil.
Pokud je ten prodejce fér, přímemný a zboží v pohodě, rád to udělám i když bych nemusel...