Zajímavé bylo třeba když mi prasklo plynové lanko (byl to jen drát), a já cestu tam + zpět dokončil na zvednutý volnoběh, přičemž jeden kopec jsem musel doslova "vyskákat", protože nešel vyjet ani na 1, ani na zpátečku, ani na kombinaci rychlostí využitím největšího možného rozjezdu, který se v místě dal udělat. Po rovince to jelo cca 27km/h a protože jsem vůbec nepotřeboval nohy a auto mělo monotónní zvuk, na dlouhé hlavní cestě jsem skoro usínal
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zajímavý byl průjezd městem, když mi spadl spojkový pedál na podlahu, startoval jsem se zařazenou jedničkou a pak musel "ladit" dojezd k semaforům aby mi vyšlo projet na zelenou.
Docela vtipné bylo třeba i to, když jsem najednou měl při tankování "nějakou velkou nádrž", načež jsem zjistil, že všechno co tankuju teče spodem auta do kanálu.
Ale i tehdy mi v nádrži cosi na dně na dojetí zůstalo.
Nedojel jsem jen když jsem motor nečekaně uvařil a pak průběžně doléval vodu, dokud mi netekla i z výfuku. To pak už byla opravdu konečná.
Stasek> Ty zátky jsou mi sympatické, otázkou je, co ten zbytek.
Ekkar> Je to taky otázka času a vybavení. Ne každý má ve všech etapách svého života rampu a vytápěnou vybavenou garáž. Někdo se třeba musí spokojit jen s městským parkovacím místem. Např. na mé Š100 jsem si zabrušoval ventily v garsonce
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)