Proč mi nejdou mejly Tiscali?

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

Proč mi nejdou mejly Tiscali?

#1 Příspěvek od css »

Ahoj, mám emajlové schránky u několika poskytovatelů - Seznam, Centrum, Endora a Tiscali + emajlového klienta v mobilu.

Doma mi vše funguje bez problémů, ale v práci nejde číst ani odesílat mejly přes Tiscali, ale všichni ostatní poskytovatelé fungují. Kde může být problém? Co bych měl nastavit na wifině event. jinde, aby to fungovalo?

Díky za pomoc.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Můžeš mít Tiscali zablokovaný na podnikovým serveru. Ale nesděluješ, jak máš v práci vyřešený připojení, jestli jdeš sám přes svoje data nebo jakým vlastně způsobem - to hodně ovlivňuje situaci.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
ZVUK2000
Příspěvky: 3855
Registrován: 22 dub 2012, 02:00
Bydliště: Karvinsko

#3 Příspěvek od ZVUK2000 »

Asi tak nějak, patrně fungujete na firmě pomoci proxy serveru a tam bude nějaké nastavení.

Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#4 Příspěvek od css »

Omlouvám se a pokusím se doplnit :wink: :

V práci máme připojení k ADSL přes O2 modem Comtrend VR-3026e, z něj jde LAN k nějakému switchi D-Link s asi 20 LAN zásuvkami (přesný typ nevím), a k němu už jsou připojená jednotlivá PC, tiskárny a wifi router Zyxel NBG6615, přes který se připojuji mobilem.

Zkusil jsem aktivovat přímo i wifi v O2 ADSL modemu a stáhnout mejly z Tiscali a ani tak to nefunguje, takže předpokládám, že chyba bude buď někde v nastavení toho ADSL modemu, a nebo úplně mimo firmu. Ale kde?

Na nastavování ničeho dalšího kromě ADSL modemu a wifi modemu nemám bohužel práva.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#5 Příspěvek od p32 »

Máš ale práva se dostat přímo na to Tiscali a přesměrovat poštu na jiný mail.

Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#6 Příspěvek od css »

p32: Jo to můžu, jsou to mý soukromý mejly, ale tohle řešení se mi nelíbí :D

Uživatelský avatar
Mek7
Příspěvky: 235
Registrován: 31 led 2020, 01:00
Bydliště: Zilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Mek7 »

Na to tiscali ides zrejme cez POP3 alebo IMAP, a na odosielanie posty cez SMTP. Je mozne, ze niektore zo zariadeni v praci, cez ktore sa pripajas, ma dane TCP porty zablokovane. Opytaj sa spravcu siete.
... byvaly spravca Hospudky u amplionu, Martinekk-ov brat :)
Hras Scrabble? Skus SKREBL.EU - moj novy projekt.
Disclaimer: Nemam vystudovane elektro, je to len moje hobby.
"Failing to plan is planning to fail" (Alan Lakein)

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#8 Příspěvek od Kvicala_r »

Není možny, že by tu přípojku (IP) tiscali blokovalo skrze nekontrolované rozesílání od vás z firmy? Kdysi sem řešil podobné problémy při odesílání, kde teklo vše přes interní SMTP odesílací server poskytovatele. Jenže přijímání mailu tím dotčeno nebylo.

Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#9 Příspěvek od css »

Bude to nějak souviset s nastavením připojení k serverům Tiscali, našel jsem toto: http://napoveda.tiscali.cz/index.php?title=POP3, normálně jsem měl mejlového klienta nastaveného pro "POP3 server - nezabezpečené spojení" a doma to funguje, v práci nikoliv. Zkusil jsem druhé nastavení "POP3 server - zabezpečené spojení" a 1x se k Tiscali připojil, mejly stáhnul, ale znovu už to zase nefunguje :!: To nechápu :roll:

No nic, asi to skončí přece jenom tím přesměrováním mejlů na jinou adresu :roll:

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#10 Příspěvek od xsc »

Moje zkušenost s Tiscali je hlavně taková, že jim ten POP/SMTP server každou chvíli hnije. Takže nepřipojit se je vcelku normální, za 5 min už se to zas připojí... Asi spoléhají na to, že většina to používá přes web.

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od forbidden »

Ty ostatní emaily vybíráš úplně stejným způsobem? Stahuješ do nějakýho klienta přes POP3? Pingneš z práce POP3 server Tiscali?

Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#12 Příspěvek od css »

forbidden: Ano, všechny mejly vybírám přes pop3 do klienta v mobilu a krom Tiscali všechny chodí dlouhodobě bez problémů. Ano, pop3 server Tiscali se dá z práce pingnout v pohodě.

xsc: Mám stejnou zkušenost z PC z domova, Tiscali poměrně často nejde, pak zas jde, a pak zase ne. Nicméně přes ten mobil mi v práci nejde vůbec nikdy.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#13 Příspěvek od p32 »

Proto jsem ti psal o tom přesměrování. Zvláště, když je to soukromé, tak o nic nejde, ale půjde ti to furt. :wink:

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#14 Příspěvek od xsc »

Jenže přesměrování komplikuje, když pak na mail chceš odpovědět z původní adresy.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#15 Příspěvek od p32 »

Ano, ale to není žádný problém. To záleží jen na něm, kde chce mít opravdu ty problémy. Přesměrování totiž neznamená smazání v původním mailu, ale také vytvoření jen kopie, aby si to mohl v klidu přečíst. Pokud se v práci na ten Tiscali nedostane, tak mu může být úplně ukradené, že neodpoví na tom samém serveru, ale bude to muset nechat doma. Nebo v práci odpoví z jiného e-mailu se zdůvodněním atd.

Odpovědět

Zpět na „Výpočetní technika“