autožárovky do hlavních svìtel
Moderátor: Moderátoři
autožárovky do hlavních svìtel
Máte nìjaké osvìdèené typy H7 tøeba s vyšší svítivostí a rozumnou životností? On je nìjaký praktický rozdíl když je vrchlík baòky støíbrný místo èerný? Podle tohoto popisu to tak vypadá https://autozarovky.heureka.cz/osram-ni ... e/#section
Night Breakery můžu vřele doporučit do projektorovejch světel, používám je v Drobkovi už léta a výdrž mám zhruba rok na pár - a nemám DLR a automatický rozsvěcení potkávaček mám vypnutý, rozsvěcím manuálně. Poslední dva roky kupuju Osram Night Breaker Laser. Do čeho bych je bez dalších opatření nikdy nedal, je parabolovej světlomet v jedničkový fábuli - tam se H7 tak blbě chladí, že by O-NB vzaly za svý během prvních pár dnů ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
davam to co pise EKKAR. Rozdiel oproti normalnym ziarovkam hned zbadas - na dialnici Ťa osvetluju velke znacky tvojim vlastnym svetlom , a fakt je to poznat
daval som night brakery aj do Fabie 1 , vydrz bola fakt mizerna , ani nie tri mesiace, proste na beziacom pase. Ale v F1 pri tych blbych svetlach , som radsej aspon trochu videl ako setril....
rok mi vsak nevydrzia ani v aktulnom aute , asi jazdim viac , a v zime nonstop tlmene, denne v lete
daval som night brakery aj do Fabie 1 , vydrz bola fakt mizerna , ani nie tri mesiace, proste na beziacom pase. Ale v F1 pri tych blbych svetlach , som radsej aspon trochu videl ako setril....
rok mi vsak nevydrzia ani v aktulnom aute , asi jazdim viac , a v zime nonstop tlmene, denne v lete
Nojo, plastový paraboly C4 Pikaču a H7 nejdou vůbec dohromady. Tak mě to jejich praskání vždy po několika měsících sra-lo, že jsem za paraboly nacpal ubastlený soft-starty s Fetem, nyní drží rok a půl i dýl. Svítej furt ve dne v noci. Praskaly jak drahý Osramky tak levný Poláci bez rozdílu.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Já když Drobka koupil, byly v projektorech normální klasický OSRAM H7 55W. A když jsem jel v noci, skoro jsem na cestu neviděl, jak ty projektory mizerně svítily - a co horšího, když proti mě jel kamión a svítil celou rampou jak zanikající družice, na probliknutí dálkovýma ani na jejich trvalý rozsvícení žádnej nereagoval. Upozorňuju - mám bihalogenový projektory s mechanickou clonkou, která se pro dálkový světlo odklopí - žárovka je jednovláknová a nepřepíná se. Dvě žárovky v každým světle (jednu v projektoru pro potkávačku a druhou v normální parabole pro dálkový) má až facelift = produkce od roku 2010. No a po náhradě obyčenejch Osramů Night Breakerama už nemám problém s tím, že by mi tiráci svítili do ksichtu - i na probliknutí poslušně "klopí světla" a to i na dost velkou vzdálenost ...misocko píše:davam to co pise EKKAR. Rozdiel oproti normalnym ziarovkam hned zbadas - na dialnici Ťa osvetluju velke znacky tvojim vlastnym svetlom , a fakt je to poznat
...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Mám tam - a teď nevím, jestli Posram, Philips, nebo něco jinýho - na potkávačkách H7 +30%, na dálkách H1 +90%, v obou případech jsem volil s čirou baňkou - přece jen modrá musí zákonitě topit víc. H7 mám asi 2 roky, furt svítěj, H1 jsem měnil po roce a půl.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Mám na OC I nightbraker. Kdysi sme měřili NB vs Philips XV (H4 ve stejné parabole). Philips byl snad o 2-3% lepší, ale kolegovi v roomsterovi vydržely H7 Philips XV asi 3 měsíce. s NB jezdil min rok. Tam ta H7 byla hned po otočení klíčem jako DRL. Měl to jako servisní auto, takže těch startů za den bylo hodně.
Hodně důležité pro životnost žárovek je napětí a počet studených startů. Nová auta řídí PWM tak, aby nominál byl dodržený. Při nárůstu 0,5V nad nominál jsi možná na polovině životnosti. Někde bych dohledal i křivku od Philipse.
Taťkův Berlingo (2003) dobíjí i 14,3V. to ty žárovky ku*ví solidně. Dal sem mu tam ledkové DRL a parkova4kz s LED. Kdo to měl furt měnit...[/b]
Taťkův Berlingo (2003) dobíjí i 14,3V. to ty žárovky ku*ví solidně. Dal sem mu tam ledkové DRL a parkova4kz s LED. Kdo to měl furt měnit...[/b]
Kdyby jsme změřili napětí na patici žárovky, tak bysme se možná divili kolik voltů tam je. Podle mě pokles nejmíň o 1V. Vždyť ty kabely k žárovkám maj snad jen 1mm2 průřez.
Schválně půjdu změřit a dám vědět.
Hehe! Spuštěnej motor, rozsvícený potkávačky. Na baterce naměřeno 14,4 a na patici žárovky 13,4. Přesně o 1V
Schválně půjdu změřit a dám vědět.
Hehe! Spuštěnej motor, rozsvícený potkávačky. Na baterce naměřeno 14,4 a na patici žárovky 13,4. Přesně o 1V