Nafta do benzínu,
Moderátor: Moderátoři
Nafta do benzínu,
Zdravím všetkých,počul som ako sa bavili,jeden vlastník Felície,druhy doma robený traktor z motorom z felície,že oni pridavaju do dnešného benzínu,ktorý bi mohol poškodiť tieto rotory,do 10 liter benzínu asi liter nafty a je vyriešené. Jazdia bez poškodenia motoru.Čo vy na to?,môže to riešiť ušetrenie motora týmto spôsobom?
To je riadna konina.
Benzin E10 poskodzuje gumene hadicky tesnenia O kruzky v karburatoroch. Nijak neposkodzuje motor samotny. Skor nafta v benzine poskodzuje motor. Ma uplne ine oktanove cislo, uplne inu rychlost horenia, inu teplotu horenia a k tomu vsetkemu uplne inu tepelnu energiu. Takze v prvom rade zakarbonuju , spalovaci priestor, podpalia ventily a pod.... prepalia dieru do piesta...
Nech sa im dari.
Benzin E10 poskodzuje gumene hadicky tesnenia O kruzky v karburatoroch. Nijak neposkodzuje motor samotny. Skor nafta v benzine poskodzuje motor. Ma uplne ine oktanove cislo, uplne inu rychlost horenia, inu teplotu horenia a k tomu vsetkemu uplne inu tepelnu energiu. Takze v prvom rade zakarbonuju , spalovaci priestor, podpalia ventily a pod.... prepalia dieru do piesta...
Nech sa im dari.
Ten benzin do nafty tiez nieje bohvie co. Do nafty patri vif zimny, a ked uz tak, tak sa do nafty prilevalo trochu 2T oleja.
Preto olej, lebo dnesna nafta je uz tzv.”sucha” nieje mastna ako kedysi, a trpia na tento neduh naftove cerpadla. A 2T olej preto, lebo je urceny na mazanie klznych ploch a lozisiek 2T motorov a pri horeni sa spaluje bez karbonizacie- teda sapon by sa tak v idealnych podmienkach spalovat mal.
Preto olej, lebo dnesna nafta je uz tzv.”sucha” nieje mastna ako kedysi, a trpia na tento neduh naftove cerpadla. A 2T olej preto, lebo je urceny na mazanie klznych ploch a lozisiek 2T motorov a pri horeni sa spaluje bez karbonizacie- teda sapon by sa tak v idealnych podmienkach spalovat mal.
- monterjirka
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 14 čer 2003, 02:00
- Bydliště: Blížejov
Nojo, ale jakej? M2T určitě ne, ten karbonizuje jako sfiňa. Možná tak nějakou 2T esterovou syntetiku třeba Motul 800. Litr za 500,- Ta určitě nekarbonuje.jogi24 píše: 2T motorov a pri horeni sa spaluje bez karbonizacie- teda sapon by sa tak v idealnych podmienkach spalovat mal.
Kdysi se osobě blízké podařilo nalít do Š 1000 MB do asi 10l speciálu malej kanystr 5l "topný" nafty, tenkrát za 0,9 Kčs litr. Sice to jelo ale značně blbě a po asi 20 km vyletěl porculán ze šroubení jedný svíčky a po asi dalších 10 km druhej. Pak se vypustila u pumpy nádrž do kanálu a natankoval se čistej speciál. No dnes by to asi nešlo.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To by celkem odpovídalo, nafta se kompresí sama vznítila a naštěstí to odskákala jen svíčka. Lít naftu do moderního motoru bude jistý způsob, jak ho zlikvidovat. Zajímalo by mě, v čem má spočívat poškození motoru z felicie od současného benzínu. Jak již bylo řečeno, puchří kvůli němu gumové komponenty, ale tomu přídavek nafty asi zrovna nepomůže.
Po revoluci když jsme začali jezdit do Ruska, tak benzín do nafty tankoval v zimě každý. U liány na obě nádrže což bylo 360 litrů se dávalo 20 litrů benálu.jogi24 píše:Ten benzin do nafty tiez nieje bohvie co. Do nafty patri vif zimny, a ked uz tak, tak sa do nafty prilevalo trochu 2T oleja.
Preto olej, lebo dnesna nafta je uz tzv.”sucha” nieje mastna ako kedysi, a trpia na tento neduh naftove cerpadla. A 2T olej preto, lebo je urceny na mazanie klznych ploch a lozisiek 2T motorov a pri horeni sa spaluje bez karbonizacie- teda sapon by sa tak v idealnych podmienkach spalovat mal.
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele: