Citroen - značný odběr v klidu

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jardafiala
Příspěvky: 1414
Registrován: 20 čer 2010, 02:00
Bydliště: Česká Lípa

#16 Příspěvek od jardafiala »

Nemůže být po odpojení baterky problém se zakódovaným rádiem?

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#17 Příspěvek od ok1hga »

pokud má samostatný kód tak problém bude,
ale většinou dnes mají rádia vlastní komunikaci s ŘJ . . .

Uživatelský avatar
Rellik
Příspěvky: 610
Registrován: 17 úno 2017, 01:00
Bydliště: Staré Město (UH)

#18 Příspěvek od Rellik »

jardafiala píše:Nemůže být po odpojení baterky problém se zakódovaným rádiem?
Může být problém i se zakódovanou ŘJ... Proto jsem psal, že to nebudu zkoušet... ;)
Nicméně baterka 5 let v novém autě je celkem slušná doba, se kterou se bohužel u nových aut musí všichni smířit... Dá se tam sice odpojit hlídání stavu baterky, ale pak bude systém auta hlásit chybu. Nicméně ale díky tomu bude alternátor stále dobíjet jako u starších aut... Pokud někomu tohle nevadí, může to odpojit a baterka vydrží "jako dřív"...

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#19 Příspěvek od pepik9 »

kulikus píše:Změřil jsem klidové napětí (11,5V)
což je 1V pod doporučenou minimální hodnotou. (Dokud se nedozvíme rok výroby a typ, nehneme se dál).

Uživatelský avatar
nekmil
Příspěvky: 780
Registrován: 06 bře 2005, 01:00
Bydliště: Havířov

#20 Příspěvek od nekmil »

Na mojem "embéčku"(YETI - 2011) jsem naměřil po zamčení a otevřené kapotě proud 20mA. Tehdy jsem to měřil, protože jsem po 5 dnech odstavení nenastartoval.
A myslím, že příčinou bylo to, že jsem měl trvale v servisní zásuvce připojený ELM327 a s ním byla spotřeba asi 70mA. Tak jsem si to ELM327 musel upravit aby byl pod proudem jen při zapnutém zapalování.
Baterka tehdy asi nebyla úplně nabitá, samé krátké jízdy a v zimě.
Od té doby je klid. :)

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od kulikus »

Podle obrázků to tipuju na C3 tj. nákupní taška. Bliká na palubce červená LED, ale uživatel nevěděl proč.

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#22 Příspěvek od Celeron »

Divný, C4 Pikaču tři roky starý stálo v únoru 2011 6 týdnů v nemocnici. Prostě jsem tam přijel a voni si mě tam nechali. :roll: Po těch 6 týdnech zimy dehet chytil na první cvrknutí. Nikdy se mi zatím nestalo, že by se vybila baterka. Preventivně jsem ji jednou nabil.
A výdrž? Měnil jsem baterku po 9 letech. Používám ji stále jako powerbanku k soláru, má 34Ah z původních 56Ah.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od kulikus »

A klidový odběr má kolik?

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#24 Příspěvek od rnbw »

Celeron píše:Divný, C4 Pikaèu tøi roky starý stálo v únoru 2011 6 týdnù v nemocnici. Prostì jsem tam pøijel a voni si mì tam nechali. :roll:
Aspon, ze nebolo to parkovisko platene... :D

petrfilipi
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 zář 2005, 02:00

#25 Příspěvek od petrfilipi »

Já bych začal měřením. Zkoušel jsi měřit klasickým kontaktním multimetrem? Mně připadá, že ten obrovský klesťák musí mít hroznou chybu, zvláště když máš jen jedno platné místo.
Chápu, že se s klasickým multimetrem měří blbě, musíš třeba i měnit svorky (2A/200mA) a v tu chvíli potřebuješ mít zase vývod do auta připojený napevno na aku, ale získáš přesné výsledky.
Jakmile se dostaneš na nižší proudovou svorku, tak citlivost DMM už můžeš přepínat bez problémů, bočník je trvale připojen do obvodu.
PF

marshal
Příspěvky: 1009
Registrován: 05 zář 2004, 02:00
Bydliště: UL

#26 Příspěvek od marshal »

známý měl podobný problém na citroenu picaso, nakonec po dlouhém pátrání to byla vadná anténa. Závada nalezena náhodou.. naprasklý kryt v místě kde doléhá ke kastli a dostala se do zesilovače voda. Vyměnil jej z vrakoviště a je po problému.
Naposledy upravil(a) marshal dne 24 pro 2020, 09:46, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od kulikus »

Měřeno multimetrem na rozsahu 20A. Klešťák jsem neměl.

petrfilipi
Příspěvky: 2551
Registrován: 13 zář 2005, 02:00

#28 Příspěvek od petrfilipi »

Aha, ty fotky nebyly od Tebe. Tak to pardón.

PF

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#29 Příspěvek od Artaban001 »

Autorádio co chce kód už jsem dlouho neviděl - teda nevím, jak jsou na tom ty zabudovaný. Když jsem míval auto, tak jsem způsob popsaný Ekkarem běžně dělával a auto šlo nastartovat i po půl roce. A tak jsem zjistil, že auto nepotřebuju a tak šlo do světa

Uživatelský avatar
Rellik
Příspěvky: 610
Registrován: 17 úno 2017, 01:00
Bydliště: Staré Město (UH)

#30 Příspěvek od Rellik »

petrfilipi píše:Aha, ty fotky nebyly od Tebe. Tak to pardón.

PF
Fotky byly ode mě - škoda rapid 2017... Nicméně jak to tady čtu, tak asi změřím ten odběr přímo přes multimetr... Já už tu baterku 3x reklamoval... Beru, že tam mám navíc tu GPS a alarm, ale to snad i s centrálem nemůže baterku za 2-3 týdny dostat do stavu kdy nenastartuju... Nebo jo?

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“