Citroen - značný odběr v klidu
Moderátor: Moderátoři
- jardafiala
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 20 čer 2010, 02:00
- Bydliště: Česká Lípa
Může být problém i se zakódovanou ŘJ... Proto jsem psal, že to nebudu zkoušet...jardafiala píše:Nemůže být po odpojení baterky problém se zakódovaným rádiem?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nicméně baterka 5 let v novém autě je celkem slušná doba, se kterou se bohužel u nových aut musí všichni smířit... Dá se tam sice odpojit hlídání stavu baterky, ale pak bude systém auta hlásit chybu. Nicméně ale díky tomu bude alternátor stále dobíjet jako u starších aut... Pokud někomu tohle nevadí, může to odpojit a baterka vydrží "jako dřív"...
Na mojem "embéčku"(YETI - 2011) jsem naměřil po zamčení a otevřené kapotě proud 20mA. Tehdy jsem to měřil, protože jsem po 5 dnech odstavení nenastartoval.
A myslím, že příčinou bylo to, že jsem měl trvale v servisní zásuvce připojený ELM327 a s ním byla spotřeba asi 70mA. Tak jsem si to ELM327 musel upravit aby byl pod proudem jen při zapnutém zapalování.
Baterka tehdy asi nebyla úplně nabitá, samé krátké jízdy a v zimě.
Od té doby je klid.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A myslím, že příčinou bylo to, že jsem měl trvale v servisní zásuvce připojený ELM327 a s ním byla spotřeba asi 70mA. Tak jsem si to ELM327 musel upravit aby byl pod proudem jen při zapnutém zapalování.
Baterka tehdy asi nebyla úplně nabitá, samé krátké jízdy a v zimě.
Od té doby je klid.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Podle obrázků to tipuju na C3 tj. nákupní taška. Bliká na palubce červená LED, ale uživatel nevěděl proč.
Divný, C4 Pikaču tři roky starý stálo v únoru 2011 6 týdnů v nemocnici. Prostě jsem tam přijel a voni si mě tam nechali.
Po těch 6 týdnech zimy dehet chytil na první cvrknutí. Nikdy se mi zatím nestalo, že by se vybila baterka. Preventivně jsem ji jednou nabil.
A výdrž? Měnil jsem baterku po 9 letech. Používám ji stále jako powerbanku k soláru, má 34Ah z původních 56Ah.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
A výdrž? Měnil jsem baterku po 9 letech. Používám ji stále jako powerbanku k soláru, má 34Ah z původních 56Ah.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Já bych začal měřením. Zkoušel jsi měřit klasickým kontaktním multimetrem? Mně připadá, že ten obrovský klesťák musí mít hroznou chybu, zvláště když máš jen jedno platné místo.
Chápu, že se s klasickým multimetrem měří blbě, musíš třeba i měnit svorky (2A/200mA) a v tu chvíli potřebuješ mít zase vývod do auta připojený napevno na aku, ale získáš přesné výsledky.
Jakmile se dostaneš na nižší proudovou svorku, tak citlivost DMM už můžeš přepínat bez problémů, bočník je trvale připojen do obvodu.
PF
Chápu, že se s klasickým multimetrem měří blbě, musíš třeba i měnit svorky (2A/200mA) a v tu chvíli potřebuješ mít zase vývod do auta připojený napevno na aku, ale získáš přesné výsledky.
Jakmile se dostaneš na nižší proudovou svorku, tak citlivost DMM už můžeš přepínat bez problémů, bočník je trvale připojen do obvodu.
PF
známý měl podobný problém na citroenu picaso, nakonec po dlouhém pátrání to byla vadná anténa. Závada nalezena náhodou.. naprasklý kryt v místě kde doléhá ke kastli a dostala se do zesilovače voda. Vyměnil jej z vrakoviště a je po problému.
Naposledy upravil(a) marshal dne 24 pro 2020, 09:46, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Fotky byly ode mě - škoda rapid 2017... Nicméně jak to tady čtu, tak asi změřím ten odběr přímo přes multimetr... Já už tu baterku 3x reklamoval... Beru, že tam mám navíc tu GPS a alarm, ale to snad i s centrálem nemůže baterku za 2-3 týdny dostat do stavu kdy nenastartuju... Nebo jo?petrfilipi píše:Aha, ty fotky nebyly od Tebe. Tak to pardón.
PF