Fabia - demontáž klikovky
Moderátor: Moderátoři
A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!" - a pro příští jízdu se radši zase poohlídne po manuálu ... Bohužel, je to všecko o údržbě - a o "naplánovaným" opotřebování už během projekční fáze. Výrobce udá, že údržba náplně, filtrů a spojek převodovky se má dělat po tolika a tolika ujetejch km - jenže skutečný opotřebení kritickejch součástek by potřebovalo servisní interval o 30 až 50% KRATŠÍ, aby příslušný agregáty dostaly životnost odpovídající dnešním technologiím. Jak vidno, Hřebejkovy Pelíšky a hláška Stellinky Zázvorkový o sklářích (co nebudou mít co žrát) z roku 1999 někoho těžce inspirovala ...passion píše:Áno, presne o to ide.witt píše:Wau" na 6st. DSG řekne jen ten, kdo před tím zažil jen starý 4st. automat. Případně s automatem nikdy nejel.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Napsat, že řidič auto s automatem řidič "neřídí" je ... no, prostě jako od vševěda. Já to měl (klasický starý americký čtyřstupňový automat) a byla to těžká pohodička. Když bylo potřeba zrychlit, šláplo se na to, převodovka podřadila a jelo se. Bylo to hloupé, staré, takže žádné režimy "sport", "eko" nebo tak to nemělo. Prostě D dopředu, R dozadu a zbytek (P, N). Šlo i zařadit jedna až tři, ale to jsem nikdy nepoužil. Kdyby to nechlemtalo (V8 3,9) i kafe z kelímku, tak bych to měl asi dosud...
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Keď povieš.rnbw píše:"Wau" povies pri pohlade na fakturu za opravu.
V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.EKKAR píše:A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!"
V golfe6 1.6 má manželka už 7st so suchými spojkami - to už nie je tak vyladené ako 6st mokré - podľa mňa krok späť, tiež má pomaly 240tis km. Ale v nej už bola okolo 150tis menená mechatronika za novú za niečo cez 1000€. To je vraj choroba výrobných 7st automatov v tých ročníkoch (2010). Oba dízle. O2 PD a G6 CR.
Také bych řekl, že s manuálem je těch problémů více. DSG je držák, to se mu zas musí nechat.passion píše: V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.
Naposledy upravil(a) witt dne 06 led 2021, 13:44, celkem upraveno 1 x.
Jo, blbí mají japonce v manuálu. Mám známého, co si musel koupit automat a moc spěchal takže si nedal poradit. No, vybral si, koupil to, musel jsem mu to projet, aby to stíhal strávit a s výsledkem byl spokojený. Já ho jen upozorňoval na to, že ten rozjezd není zase tak plynulý a že se mi to osobně nelíbí, ale že to bude spíše zvykem. Kašlal na to a za půl roku říkal už to samé. Když jsem to vyzkoušel, tak to bylo trošku horší. Nakonec nastrkal prachy do opravy s převodovku a přidruženými drobnostmi, ale teď je spokojený. Jen se ho občas zeptám, jestli těch osmdesát klacků za opravy stálo za to, ale je spokojený a nějaký rok mu to vydrží. Já bych to ale fakt nechtěl. Raději blbého japonce z pákou.
Nechci být poslem zlých zpráv, ale v posledních letech ani ti japonci nejsou úplně bez ztráty kytičky. Kolega měl Nissan Pathfinder v záruce to auto bylo víc v servise než na cestě a po záruce ho první závadě nechal v servise k odprodeji. A to byly závady stylem od imho, přes vysokotlaké čerpadlo po upadlé zadní kolo i s poloosou. Tetka od něj z rodiny měla Mitsubishi L200. (oni mají turistickou chatu) Na tom autě svítila obě přední světla jen v polovině zapnutí. Jinak vždy jeden xenon nenajel. Pak vysypaná převodovka (manuál), a snad po 6ti letech zjistili, že nosná konstrukce auta je zhnilá na sračky. Prostě šetří se všude.
Internet - metla lidstva