Alternátor.
Moderátor: Moderátoři
A kua! asi je to fakt "originál"
Tieto systémy nepotrebujú batériu pre iskru. Má to zvlášť cievku o vyššom napätí (býva aj okolo 200V) len pre zapaľovanie úplne oddelenú od napájania skútra. Bez magnetov by to nedávalo ani iskru. Potom ešte býva snímač pre okamih zápaľu, ten následne ovláda elektroniku zapaľovania. Tá elektronika je rovnako napájaná z tej istej cievky. Batéria je spravidla potrebná len pre zopnutie relé, ktorého kľudové kontakty uzemňujú jeden výstup z elektroniky zapaľovania, ktorý keď je uzemnený, iskru nedáva - zastavenie motora.ok1hga píše:ono taky nejde, jen o tom nevíš . . .kutilmil píše:Nie nechýba a ak by chýbal, tak by nešlo ani zapalovanie.
co se stane když odpojíš baterii, pořád to jede ?
Proč je na každé ze tří fotek ve vláknu jiný počet cívek? To tam číňan dá zrovna to co nějak pasuje?
Protože kutilmil má 5 pomocných cívek, prodejce náhradních dílů jich má 7 . A na prvním vloženém obrázku jich je dokonce deset !!!
Krom jiného za to navinutí cívek bych dostal od mistra na učňáku takový pohlavek, že druhý bych dostal od ponku. To je pěkné kurv.tko ty dráty přes sebe. Krásný příklad cíleného brzkého problému, který právě nyní nastal
Vašek
Protože kutilmil má 5 pomocných cívek, prodejce náhradních dílů jich má 7 . A na prvním vloženém obrázku jich je dokonce deset !!!
Krom jiného za to navinutí cívek bych dostal od mistra na učňáku takový pohlavek, že druhý bych dostal od ponku. To je pěkné kurv.tko ty dráty přes sebe. Krásný příklad cíleného brzkého problému, který právě nyní nastal
Vašek
Ja som dnes nadobudol pocit, ze nejaky expert tie cievky niekedy menil a skombinoval magnet na 8 cievok a cievok dal 6. Preto aj ta velka vola medzi rotorom a statorom. V katalogu je totiz do isteho datumu 6 cievok a od tohto datumu 8 cievok. Dnes som volal tam kde som si objednal 6 cievkovy stator a kazal som im, aby mi poslali 8 cievkovy. Uvidime. V stredu by som to mal mat doma a dam vediet.