Mě to podle té fotky ( toho alternátoru co nedobíjí ) připadá, že u těch cívek chybějí ty plechové pólové nástavce.kutilmil píše:Tak toto je ono. Nechápem prečo z toho lezú 2V. Čo sa tomu mohlo stať. Tá čierna cievka je zapalovacia. Ešte rozmýšlam či v tom nebol niekto vrazený. medzi rotorom a statorom je totiž vôla aj 5mm. Čo som sa doposial stretol tak to bývalo dosť na tesno. Ale nevizeralo to, že by to niekto rozoberal.
Alternátor.
Moderátor: Moderátoři
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Hmmmm... Tak podľa toho obrázku na prvej strane tam má 6 cievok, z čoho je jedna zapaľovacia. Takže ostáva 5. Pri 12V to vychádza na 2,4V na cievku, pokiaľ sú zapojené v sérií. A pokiaľ sú tie drôty ťahané tak ako sú, tak pri skrate podľa obrázku (červený kruh) by bolo na výstupe presne tých 2,4V. Keby bola v skrate jedna cievka, tak už pri dvoch cievkach v sérii by bolo na výstupe stále 6V a nie 2. Ja by som pozrel drôty ktoré iba prechádzajú od poslednej cievky späť, či sa s nejakou neskratovali.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.