Fabia - elektrovýbava, interiér, tuning

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#406 Příspěvek od PixelOrgy »

Klidne i min - treba do kopecka kolem krematoria smer bohunice (brno) me tam bez problemu hodi 5. kvalt a jede na 1500 otacek.. (fauve W12). Jen kdyz trosku vic prislapnu, tak podradi (klidne i na 3., omezovac ma na 6000ot.) A ty US V8 jsou navic vetsinou s dlouhym zdvihem, takze se ta klika jen tak prevaluje :-)

To chlazeni katu extra benalem ale mely i pozdejsi HTP ne? Nejen TSI

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#407 Příspěvek od rnbw »

V6 motory od Mazdy z 90. rokov ("K engine") maju cervene pole az od 7000, obmedzovac na 7500-7800 :D

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#408 Příspěvek od Lukas-Peca »

Do 7000 jde točit i karburátorový favorit :)

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#409 Příspěvek od PixelOrgy »

Otazka je jak dlouho :-D
rnbw píše:V6 motory od Mazdy z 90. rokov ("K engine") maju cervene pole az od 7000, obmedzovac na 7500-7800 :D
Jj, a dvoulitr honda (treba v prelude) taky zvladal skoro 8000 :-)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#410 Příspěvek od EKKAR »

Lukas-Peca píše:Do 7000 jde točit i karburátorový favorit :)
Bez úprav nejde. Musí dostat lehčí písty a ojnice, odlehčenou kliku a setrvák a ostrou vačku plus tvrdší pružiny na ventily. Pak jo, ta 3x uložená ohava zvládne až 8500, ale životnost to má vysloveně dragsterovou - 10 minut záběh,vyměnit volej, filtry, svíčky - a hurá na start, hodinovej závod a repase ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Lukas-Peca
Příspěvky: 3886
Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#411 Příspěvek od Lukas-Peca »

Ale prdlajz, kamarád tak jezdí s favoritem na LPG běžně. Samozřejmě motor je v perfektním stavu, ale je to normální sériovka.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#412 Příspěvek od EKKAR »

Se sériovou vačkou a sériovýma pružinama ventilů to nedá = musí to mít upravený, jinak by končil už někde na 6 000 RPM.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#413 Příspěvek od Sadra17 »

úplně seriová felicie 1.3 lpg na 7000 taky dostanu, na benzín ne tam je 6100 omezovač :oops:

Uživatelský avatar
yesper26
Příspěvky: 1051
Registrován: 19 kvě 2012, 02:00
Bydliště: Bratislava

#414 Příspěvek od yesper26 »

Kto by uz len tunil fabiu HTP :D

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#415 Příspěvek od Hubert_79 »

Těch by se našlo :lol: Dvojkový golfy natahaný sem těsně po plyši se už většinou zhouply na magnetu v kovošrotu, tak se vezme Fábie HTP a je to. Nejlepší je v barevném provedení "soustruh", narvat na to co nejširší kola, místo vejfuku roura od kamen a na vsi jsi za borce/blbce.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#416 Příspěvek od EKKAR »

Na haťapky je hromadnej "cimbu-čip" - neboli u Jandy na zahradě za 3 litry bez papíru, sjede se 10-15 haťapek a Janda je oběhne s notebookem. Bez měření, bez diagnostiky, bez dyna. Nasype to do SIPMOSu a zinkasuje kulatý. A HYJÉ !!!
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
yesper26
Příspěvky: 1051
Registrován: 19 kvě 2012, 02:00
Bydliště: Bratislava

#417 Příspěvek od yesper26 »

Kedysik davno som mal mazdu 323F BA 1.5 65Kw, ktoru som dennodenne cackal a tunil az som ju doslova ze pretunil :D - preorbil cely interier, ledkove podsvietenie, este aj kluciek zvonky zdnuky, plazmove modre budiky 8-) , zosilnovace, atd atd atd atd atd atd... atd... motor nalesteny, len sa tak blistal ako psie gulky, vyfuk poriadny... a takto som ju mal niekolko rokov, pokym som nezistil, ze existuje auto nazvom alfa GTV V6 turbo benzin... :D a to uz sa diali veci...

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#418 Příspěvek od Hubert_79 »

yesper26 píše:preorbil cely interier, ledkove podsvietenie, este aj kluciek zvonky zdnuky, plazmove modre budiky 8-) , zosilnovace, atd atd atd atd atd atd... atd...
U diskotéky v Koštěmrdech jsi musel být za hvězdu :lol:
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#419 Příspěvek od rnbw »

Zial, dost tychto aut skoncilo znicenych v rukach tuzerov. Aspon, ze si nemal 2,0 V6.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#420 Příspěvek od Hubert_79 »

Nejen těchto. Třeba Golfa II v původním stavu budeš hodně špatně shánět, nebo BMW E30, třeba.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“