Š100 měly regulaci podsvětlení i v základní výbavě (bez L/LS). Stejně tak i cyklovač na stěrače, možnost zapnutí obrysových světel páčkou blinkru nebo kontrolu činnosti obou brzdových okruhů dvěma tlakovými spínači s porovnáním nesouladu. Cyklovač pak neměly ani nižší výbavy favorita a stodvacítek, to ostatní neměly vůbec. Taky byla ve stovce i v nejnižší výbavě funkční kontrolka rezervy paliva. Některé 105/120 kontrolku sice měly, ale nebyla zapojená. 105S neměla z výroby zapojená ani couvací světla. Přitom žárovky v nich byly.EKKAR píše:stejně tak ho měly Š100/110 až od stupně LS
Co to je za cool pásku na náraznících vytuněných aut?
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Modrozelená 1000MB "DeLuxe" model 1967 HK 9876 měla belgický okna, západoněmeckou hlavu ale drátovej potenciometr rozhodně né. Na ostřikovač oken měla ruční pumpičku, která skoro nikdy nefungovala. Rovněž skoro nikdy nefungoval automatickej sytič a tak se předělával na ruční na modrou páčku na středním kanálu. A taky to skoro netopilo, než se v zimě teplej vzduch dostal neizolovaným středovým kanálem od registru, co byl pod pravým zadním sedadlem, tak byl studenej. Jo a taky byl problém s prorezavěním nádrže. A hnila celkově jako sviňa. Vím to celkem jistě, moje první vozidlo.EKKAR píše:Drátovej potenciometr pro regulaci jasu podsvícení měly ho 1000MB "DeLuxe"
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Jo, cyklovač, ano, chtěl jsem ho zmínit už v předchozím příspěvku, ale nebyl už jsem si jistej. Ten mi pak v nějaké 120 chyběl.
Se stěrači mám ve 100 zvláštní zkušenost. Když jsem ji koupil, motorek stěračů v ní chyběl. Samozřejmě že při první jízdě začalo pršet, a já pak stíral okno tak, že jsem zalomil ruku přes přihrádku spolujezdce, odhrnul jakýsi papundekl a vergloval s táhlem![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak jsem pak při první příležitosti koupil motorek, ovšem byl z jiného auta, nevím z jakého. Byl přišroubovaný na plechové desce, na které byl nalepený široký pás gumy a na ni další plech, který se teprve přichytil do karoserie. Takže jakýsi silentblok. Protože jsem nevěděl, jak byl u původního motorku zapojen dobíhací kontakt, tak jsem to prozatím zapojil bez něho. Ve které poloze jsem stěrače vypnul, tam zůstaly. Zvykl jsem si na to, nebyl to žádný problém. Ovšem časem se ten silentblok nějak rozlepil, motorek trošku vaklal, ale stěrače přesto fungovaly.
Ovšem!!
Začalo to fungovat tak, jako by byl dobíhací kontakt zapojen, přestože z motorku ty dráty jen volně visely! Když jsem stěrače vypnul, ve většině případů opravdu sjely dolů a zastavily se. Tak jsem mohl používat i časovač
Chtěl jsem se podívat jak je to možné, ale auto mi nakonec kdosi ukrad, takže to zůstane navždy záhadou.
Se stěrači mám ve 100 zvláštní zkušenost. Když jsem ji koupil, motorek stěračů v ní chyběl. Samozřejmě že při první jízdě začalo pršet, a já pak stíral okno tak, že jsem zalomil ruku přes přihrádku spolujezdce, odhrnul jakýsi papundekl a vergloval s táhlem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak jsem pak při první příležitosti koupil motorek, ovšem byl z jiného auta, nevím z jakého. Byl přišroubovaný na plechové desce, na které byl nalepený široký pás gumy a na ni další plech, který se teprve přichytil do karoserie. Takže jakýsi silentblok. Protože jsem nevěděl, jak byl u původního motorku zapojen dobíhací kontakt, tak jsem to prozatím zapojil bez něho. Ve které poloze jsem stěrače vypnul, tam zůstaly. Zvykl jsem si na to, nebyl to žádný problém. Ovšem časem se ten silentblok nějak rozlepil, motorek trošku vaklal, ale stěrače přesto fungovaly.
Ovšem!!
Začalo to fungovat tak, jako by byl dobíhací kontakt zapojen, přestože z motorku ty dráty jen volně visely! Když jsem stěrače vypnul, ve většině případů opravdu sjely dolů a zastavily se. Tak jsem mohl používat i časovač
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chtěl jsem se podívat jak je to možné, ale auto mi nakonec kdosi ukrad, takže to zůstane navždy záhadou.
- radioelectrum
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 11 lis 2011, 01:00
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
Nebud tak přýsní ! Uvědom si že z pravopisu mají mnozí dodnes strach. Představ si 160letou starou pannu ověnčenou spousto titulů které nikod z nás ani za den nestačí přečíst, která již přečetla každou knihu co vyšla v češtině a hned jak vyjde ze školy kde učí češtinu tak jde domů tam otevře knížku a láhev lihoviny a čte až dodna. Naštěstí se každoročně vždy den před maturitou před vchod jejího bytu položila láhev kořalky zazvonilo a uteklo. Tak se i mě podařilo odmaturovat. Odborné předměty jsem měl na výbornou či chvalitebnou a s dostatečnou češtinou si vystačím.EKKAR píše:Kurwa, už zas vydím vybrovat vydle vysící navynutý závytem na vyšni ... Hrozný, mám z toho mžytky před vočyma ... A asi by my nepomohly ty svjetýlka, ty mýřyly na volant, ruce a palubňý desku ...prexip píše:... jako taková navyditelná clona.
To není dnes už tak důležité, ale jako nágrada té mechanické pstřikovací pimpičky se prodávala pod názvem "Elektrický omývač Kuli" a nápis byl graficky vyvedený takm jako by nad tím "i" byla čárka.
Tyto krabice zmizely poměrně rychle z regálů a nahradily je jiné s nápisem KULI, elektrický omývač. Ani tak neškodný vtípek neměl šanci...
A dělala ho Tesla Litovel.
Tyto krabice zmizely poměrně rychle z regálů a nahradily je jiné s nápisem KULI, elektrický omývač. Ani tak neškodný vtípek neměl šanci...
A dělala ho Tesla Litovel.
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Chybička se vloudí. Já jsem zase slyšel, že lékař psal propouštěcí zprávu, na konci napsal: "...pacienta předávám do péče jeho praktické lékařky."Hill píše:..."Elektrický omývač Kuli" a nápis byl graficky vyvedený tak jako by nad tím "i" byla čárka...
Tedy chtěl to napsat. Ale když psal slovo "péče", tak místo é stisknul sousední í a nevšimnul si toho.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
EDIT:
Co se týká těch přídavných zařízení do aut, vzpomněl jsem si, že v podniku kam jsem později po škole nastoupil začali vyrábět nějaký vehement pro auta.
https://img.skoda-virt.cz/forum_upload/ ... -28_42.jpg
Ale nějak se to neprodávalo, snad to neodpovídalo tehdejším předpisům, pak byly v AR inzeráty:
"Kupte si Autonik, rozebráním získáte..."
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Tobě nefunguje Google?xsc píše:A co to mělo dělat?
Ona to byla vývozka sehnaná přes příbuznýho papaláše v Boleslavi. I ta modrozelená barva byl západ dovoz, sehnat ji po asi 5 letech na pobouchanej blatník nebylo už možný. De Luxky a potom R-ka se hodně vyvážely třeba i do UK. A rok 67-68 byl poměrně hospodářsky "uvolněnej".pepik9 píše:Že by v 60-tejch na západě dělali nějakou malosériovou výrobu pro škodovku, to mi hlava nebere. Hlavně kvůli socialistický hrdosti a nedostatku deviz. Ale možný je všechno.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
No, to by ses divil, co se v Německu za komančů vyrábělo za škodovky a pro škodovky, protože naši to nemohli stíhat. Jen si zjisti, co se tenkrát muselo "odtajnit" a dát vyrábět jinam.pepik9 píše:Že by v 60-tejch na západě dělali nějakou malosériovou výrobu pro škodovku, to mi hlava nebere. Hlavně kvůli socialistický hrdosti a nedostatku deviz. Ale možný je všechno.měla belgický okna, západoněmeckou hlavu
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)