Zkušenosti s FIO a Air bank
Moderátor: Moderátoři
- vzduchonic
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17 úno 2021, 01:00
V zásadě se nic nezměnilo, jen úroky na spořících účtech klesly, ale to asi všude.
Přehlednost bankovnictví je věc názoru a samozřejmě zvyku. Heslo můžeš klidně zopakovat, nemusíš ho měnit. Výzva k jeho změně je logicky v rámci zabezpečení. Pravidelná změna hesla je jednou ze základních zásad zabezpečení (nejen) internetového bankovnictví. Jednou za rok se to dá vydržet.
Za mne, spokojenost.
Přehlednost bankovnictví je věc názoru a samozřejmě zvyku. Heslo můžeš klidně zopakovat, nemusíš ho měnit. Výzva k jeho změně je logicky v rámci zabezpečení. Pravidelná změna hesla je jednou ze základních zásad zabezpečení (nejen) internetového bankovnictví. Jednou za rok se to dá vydržet.
Za mne, spokojenost.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
- vzduchonic
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17 úno 2021, 01:00
Mám AB a jsem nadšený. Dvě karty + nálepka vše v rámci nulových poplatků. Jednu kartu sem si vyhradil na Ali a platby na webu. Mám trvale limit na nule. Jen při nákupu týdenní limit adekvátně zvýším. Navíc při instalaci apky nabízí i 4% z Ali nákupů zpět.
Za mě prostě přehledné, funkční včetně té apky na telefonu. Mám ji jako hlavní účet.
Za mě prostě přehledné, funkční včetně té apky na telefonu. Mám ji jako hlavní účet.
- PotPalo
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
- Bydliště: BA-Petržalka :(
- Kontaktovat uživatele:
Už ich to tuším prešlo vo FIO s tým heslom. Kedysi otravovali každý rok s nastavením nového hesla do IB. Obísť sa to nedalo, namiesto IB bolo iba zmena hesla, a predošlé sa nedalo zadať znova, poznalo to a odmietlo ho, takže jedine nové. Teraz už neotravujú so zmenou ak je heslo "silné". Tuším o tom aj niekde písali.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.
Heslo může zůstat stejné, nikde není psáno, že se musí změnit. Taky je možné ho prostě změnit a za chvíli dát to původní. Zavádějí to všechny banky, protože to mají předepsané a zároveň i větší ochranu při vstupu na účet. To je prostě modernizace a inteligent se s tím smíří naprosto v klidu. Historie na účtu pak po zjištění svých ochranných pomůcek udělá dnes pro klienta to, že si ho prostě potvrdí a nadále neotravuje. Otravuje jen klienty s divnou nebo malou historií.
Takže jméno, heslo, SMS je naprosto normální při vstupu na účet a placení pak podle historie klienta a garantovaného přístupu - stejný PC, NB nebo mobil.
Takže jméno, heslo, SMS je naprosto normální při vstupu na účet a placení pak podle historie klienta a garantovaného přístupu - stejný PC, NB nebo mobil.