Zajímavé nabídky na Aukru, Bazoši apod. 1
Moderátor: Moderátoři
Viděl jsem ten podvozek s velkým proudovým motorem na vojenském letišti v ČB. Tahal to tahač tuším výroby Tatra, co normálně za přední podvozek tahá velká letadla, nic to s ním nedělalo.
Ale rachot to byl ohromný, žádné nízké otáčky, ten proud plynů doslova hrnul sníh i s povoleným ledem.
Výhoda byla i v tom, že to mohlo spalovat na hranu skladovatelnosti zestárlý kerosin, co do Migů kvůli bezpečnosti údajně už nesměl, což je pochopitelný - není to Čmelda za pár korun
V první polovině 80.let, ten dlouho skladovaný, NZ-tový kerosin po vypršení skladovatelnosti, útvaroví PHM-áci přímo z cisteren míchali 1:1 s klasickou naftou.
Prostě do nádrže v tankovišti autoparku, napustili z jedné cisterny 5m3 kerosinu, pak z jiné cisterny 5-6m3 nafty.
Vyjížděli to i tankisti, OT64 a BVP ve velkém tankovém útvaru na okraji ČB. Všude jinde /u nás v Žižkárně taky/ pak vejtřasky, malé skoty 65 a velké EC 15 a 50kVA, co byly naftové. Ty sloužily jen k napájení rušičů a kaskády RDM6 a RDM12.
Myslím si, že zainteresovaní důstojníci, se na těchto pololegálních handlech pakovali - nikdo nikdy u vojáků nedělal nic, co by mu nepřinášelo nějaký profit. Ostatně ani já ne, celé 2 roky.
Ostatně, útvarový PHM-ák tvrdil, že je v jeho příručce napsáno, že chemicky je letecký kerosin jen čistější, lehký petrolej s nějakým aditivem pro letecké motory.
Vojenské PV3S na něj mohly, klidně i na čistý, podle příslušné příručky standardně jezdit.
Tu příručku jsem pozorně študoval - to když nám kvůli bufíku chyběla nafta a bylo potřeba ji doplnit. Zpravidla až do poměru 3 díly nafty a 1 díl benzínu Normal - ušetřeným Normalem do elektrocentrál, páč jsme se vždy na někoho s větší centrálou připíchli.
Obvykle na centrálu R-140, která byla vždy poblíž, protože furt něco potřebovali, byl to dost poruchový krám.
Ale rachot to byl ohromný, žádné nízké otáčky, ten proud plynů doslova hrnul sníh i s povoleným ledem.
Výhoda byla i v tom, že to mohlo spalovat na hranu skladovatelnosti zestárlý kerosin, co do Migů kvůli bezpečnosti údajně už nesměl, což je pochopitelný - není to Čmelda za pár korun
V první polovině 80.let, ten dlouho skladovaný, NZ-tový kerosin po vypršení skladovatelnosti, útvaroví PHM-áci přímo z cisteren míchali 1:1 s klasickou naftou.
Prostě do nádrže v tankovišti autoparku, napustili z jedné cisterny 5m3 kerosinu, pak z jiné cisterny 5-6m3 nafty.
Vyjížděli to i tankisti, OT64 a BVP ve velkém tankovém útvaru na okraji ČB. Všude jinde /u nás v Žižkárně taky/ pak vejtřasky, malé skoty 65 a velké EC 15 a 50kVA, co byly naftové. Ty sloužily jen k napájení rušičů a kaskády RDM6 a RDM12.
Myslím si, že zainteresovaní důstojníci, se na těchto pololegálních handlech pakovali - nikdo nikdy u vojáků nedělal nic, co by mu nepřinášelo nějaký profit. Ostatně ani já ne, celé 2 roky.
Ostatně, útvarový PHM-ák tvrdil, že je v jeho příručce napsáno, že chemicky je letecký kerosin jen čistější, lehký petrolej s nějakým aditivem pro letecké motory.
Vojenské PV3S na něj mohly, klidně i na čistý, podle příslušné příručky standardně jezdit.
Tu příručku jsem pozorně študoval - to když nám kvůli bufíku chyběla nafta a bylo potřeba ji doplnit. Zpravidla až do poměru 3 díly nafty a 1 díl benzínu Normal - ušetřeným Normalem do elektrocentrál, páč jsme se vždy na někoho s větší centrálou připíchli.
Obvykle na centrálu R-140, která byla vždy poblíž, protože furt něco potřebovali, byl to dost poruchový krám.
U VÚ 3842 Přerov se do MiG 15 i MiG 21 tankoval Elerix . Za celé dva roky jsem neslyšel nic o leteckém petroleji nebo Kerosinu.. . VPD čistila PV3S s motorem z patnáctky který se ovládal z kabiny náklaďáku. Fungovalo to perfektně. Ale sundat v zimě plachty z mašin to neumělo .
Rotor rotuje a stator stagnuje...
Radiopřijímač Puk, znám z dětství. Cena je teda mazec. Zkusím ho dohledat, bude byznys?
https://www.sbazar.cz/frantisekkasan/de ... 5b-funkcni
https://www.sbazar.cz/frantisekkasan/de ... 5b-funkcni
tam aspoň pořád je nějaká protihodnota v podobě funkce.robo píše:Cena je teda mazec.
Ale co plesnivá pomačkaná krabice?
https://www.sbazar.cz/ford2562/detail/2 ... reho-radia
Tam mně něco neštymuje - na foto vidím: Tesla Karlín; 312A; 5.1.1950 a nějaké (zřejmě "výrobní") číslo.Crifodo píše:Ale co plesnivá pomačkaná krabice?
https://www.sbazar.cz/ford2562/detail/2 ... reho-radia
Když zadám hledat: radio tesla 312a, tak najdu: Tesla 312A "Junior" - bakelitové radio, ovšem rok výroby: "Rok výroby/ Production: 1959/60 (Tesla Kolín, n.p.)".
V dalších odkazech je to stejné-podobné: Rok výroby/ Production: 1959/60 (Tesla Kolín, n.p.)
Pochybuji, že se v Tesle Pha - Karlín někdy nějaká rádia vyráběla. Před lety (konec 60.; 70.; atd.) v ní dělala má (stejně stará) sestřenka - v té době se tam vyráběly třeba "jazýčková relé".
Krabice není určitě od rádia! Co může pak znamenat to: 312A?
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Asi máš pravdu - ono je to v tom místě oloupané a já viděl (nwm proč?) ten Karlín
Ale s tím datem pravdu nemáš - spíš to bude 5.1.1960. Taky není pořádně poznat, jestli je to 5-ka, anebo 6-ka.
Bude to potom 5.1.1960 a je to z toho "Juniora" - to už odpovídá i době, kdy se vyráběly.
Takže krabice je skutečně od rádia - no, za dvě stovky, nekup to
Ale s tím datem pravdu nemáš - spíš to bude 5.1.1960. Taky není pořádně poznat, jestli je to 5-ka, anebo 6-ka.
Bude to potom 5.1.1960 a je to z toho "Juniora" - to už odpovídá i době, kdy se vyráběly.
Takže krabice je skutečně od rádia - no, za dvě stovky, nekup to
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
- pocitujlasku
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 12 pro 2005, 01:00
taka limitovana edicia, ze ho ma doma polka republiky tiez ho mam, ale v modrom. A ja blbec som ho povodne chcel darovat.robo píše:Radiopřijímač Puk, znám z dětství. Cena je teda mazec. Zkusím ho dohledat, bude byznys?
https://www.sbazar.cz/frantisekkasan/de ... 5b-funkcni
Schema je vnutri, pozri posledny obrazokrobo píše:možná by šlo obal tranzistoráku puk udělat na 3D tiskárně, plošnák vyleptat a osadit. Schéma by se asi najít taky dalo. A prodávat to za dvojec
No vidis, a tak si sa bal
- Hubert_79
- Příspěvky: 6583
- Registrován: 24 pro 2017, 01:00
- Bydliště: Praha 6 - Petřiny
- Kontaktovat uživatele:
Refresh děláš klávesou F5, vyzkoušej na libovolné stránce.
Taky jsem dělal to, že jsem měl na vedlejší záložce otevřenou stránku s příhozem před potvrzením - to, jak tam napíšeš částku, dáš přihodit a pak potvrdit. Tam jsem měl napsané celkem hausnumero a zbývalo kliknout na potvrdit. Vedle jsem stále pozoroval stránku s aukcí - F5 furt dokola.
Taky jsem dělal to, že jsem měl na vedlejší záložce otevřenou stránku s příhozem před potvrzením - to, jak tam napíšeš částku, dáš přihodit a pak potvrdit. Tam jsem měl napsané celkem hausnumero a zbývalo kliknout na potvrdit. Vedle jsem stále pozoroval stránku s aukcí - F5 furt dokola.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!