Akumulatorova vrtacka K1002A - repas baterie
Moderátor: Moderátoři
Akumulatorova vrtacka K1002A - repas baterie
Zdravim vsetkych ucastnikov fora.
Vlastnim aku vrtacku K1002A/24V, ktora sa dlhsie nepouzivala, je mechanicky pomerne v dobrej kondicii, baterie su napatovo nemeratelne, mrtve. Akupack sa sklada z 20ks baterii, pravdepodobne NI-MH. Moj umysel je urobit repas baterie. Poprosil by som informaciu, radu na nasledovne:
- mam baterie vymenit tiez NI-MH ako su original? Ak ano, ake by boli vhodne?
- lepsie baterie vymenit za Li-on? Ak ano, ake by boli vhodne?
- v pripade vymeny za li-on postaci 7ks?
- v pripade vymeny za li-on je treba dat k baterkam balancer?
Vlastnim aku vrtacku K1002A/24V, ktora sa dlhsie nepouzivala, je mechanicky pomerne v dobrej kondicii, baterie su napatovo nemeratelne, mrtve. Akupack sa sklada z 20ks baterii, pravdepodobne NI-MH. Moj umysel je urobit repas baterie. Poprosil by som informaciu, radu na nasledovne:
- mam baterie vymenit tiez NI-MH ako su original? Ak ano, ake by boli vhodne?
- lepsie baterie vymenit za Li-on? Ak ano, ake by boli vhodne?
- v pripade vymeny za li-on postaci 7ks?
- v pripade vymeny za li-on je treba dat k baterkam balancer?
Mám takový neodbytný pocit, že jakákoli repase baterií bude dražší, než nová vrtačka s LI-Ion akumulátory a originál nabíječkou.
Kde hodláš nakoupit nové články? Kvalitnější nové stojí kus přes 100 Kč.
Li-Ion se zase nutně musí nabíjet přes balancer, který taky musíš nacpat do pouzdra původní baterie. Je to k zamyšlení.
Kde hodláš nakoupit nové články? Kvalitnější nové stojí kus přes 100 Kč.
Li-Ion se zase nutně musí nabíjet přes balancer, který taky musíš nacpat do pouzdra původní baterie. Je to k zamyšlení.
Možná by se mohlo "vyplatit" koupit nějakou běžně prodávanou Li-Ion baterii,
a redukci mezi tu baterii a tvou vrtačku objednat z číny.
Např.: ebay.com/ 114128631016.
a redukci mezi tu baterii a tvou vrtačku objednat z číny.
Např.: ebay.com/ 114128631016.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Nic nelze u takovýchto aku vrátit . I když je tzv. repasneš , nebudou držet . Za pár hodin budou bez náboje . Budu se stále opakovat . Zdarma najdi vyhozené aku z noubůku , rozdělej a z článků slož pack do vrtačky . Balancery se nedej vyvést z rovnováhy , ani ty běžné z obchoďáků je nemají . Ani většina těch na bicyklech . Nabíječku koupíš v china za pár korun .
Už jsi to zkusil? Já jo, v dobré víře, že když je dám po dvojicích paralelně, tak to nějak dají. Nedaly. Teda jako vrtačka se točí, tenkým vrtákem vrtá a malé šroubky šroubuje, ale na větší už síla nestačí.BOBOBO píše:Zdarma najdi vyhozené aku z noubůku , rozdělej a z článků slož pack do vrtačky .
NTB články jsou jen na malé proudy, potřebuje články určené pro velké proudy na pohony. To už je opravdu lepší koupit třeba v marketu Li-Ion baterku i s nabíječkou a nějakou přechodkou ji tam napasovat...
Nebo si za babku sehnat starou Li-Ion baterku od vrtačky a použít tyto články - i když už budou mít sníženou kapacitu, pořád budou fungovat lépe, než ty z NTB.
rnbw, ja viem, 25.8V je malo. Isiel som v noci spat, bez dozoru som nechcel nechat nabijat. Preto, nabijacka bola odpojena pri 25,8V. Pokles napatia packu po 24hodinach, ako som napisal v prispevku, bol 21V. Jeden clanok mal skrat, ten som odstranil, javi sa ako funkcny. Nabijam laboratornym zdrojom, 0,14A. Vcera vecer bola bateria nabijana 28V. Po 24hodinach zasa odmeriam pokles napatia. Ci to ma vobec cenu nabijat, kedze clanky boli uplne nulove.
Z netebooku lion clanky su vraj nevhodne na taketo zatazenie, tak nevim jakou cestou ist. Jedine, risknut aliexpres, ale ani tam nie su clanky Nicd SC1300mA lacne, ci vobec pouzitelne.
Z netebooku lion clanky su vraj nevhodne na taketo zatazenie, tak nevim jakou cestou ist. Jedine, risknut aliexpres, ale ani tam nie su clanky Nicd SC1300mA lacne, ci vobec pouzitelne.