Rezerva v kufru se ti taky netočí.hafca píše: Jestli to potřebuje údaj o otáčení, co by to dělalo když by tam ty data nebyla.
Ventilky TPMS
Moderátor: Moderátoři
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Jestli máš přímé měření a nevidíš každý tlak zvlášť je chyba výrobce auta. Podíval bych se na to přes rtl_433 viz. můj obrázek.
Baterie se snad dá vyměnit. Když původní vydrží 5-6 let tak po výměně za originální Panasonic nebo Maxell vydrží opět. Čidla jsou většinou lepená a po nahřátí jdou rozlepit a zase slepit. Uvnitř kola není žádné agresivní prostředí.
Dnes už bývá u každého kola i přijímač takže se čidla nemusí ani párovat než když bývá jen jeden přijímač pro všechny TPMS čidla.
Baterie se snad dá vyměnit. Když původní vydrží 5-6 let tak po výměně za originální Panasonic nebo Maxell vydrží opět. Čidla jsou většinou lepená a po nahřátí jdou rozlepit a zase slepit. Uvnitř kola není žádné agresivní prostředí.
Dnes už bývá u každého kola i přijímač takže se čidla nemusí ani párovat než když bývá jen jeden přijímač pro všechny TPMS čidla.
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
A k čemu mi to bude? Když se to rozsvítí, tak zkontroluji a případně dofoukám všechna kola. Ty stejně kontroluji bez toho, že bych čekal na kontrolku.
Bez toho vynálezu se obešlo všech asi 15 různých značek aut se kterými jsem za celý život jezdil a nijak mi nechyběl. Proto bych se bez něj obešel i teď.
Bez toho vynálezu se obešlo všech asi 15 různých značek aut se kterými jsem za celý život jezdil a nijak mi nechyběl. Proto bych se bez něj obešel i teď.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.