Koktavá mašina
Moderátor: Moderátoři
- patrikvarga
- Příspěvky: 1062
- Registrován: 24 dub 2007, 02:00
Co takhle přicpaný kanálek pulsujícího tlaku z karteru, ten slouží k pohonu čerpadla paliva v karburátoru. Pokud čerpadlo málo čerpá, motoru to stačí ve volnoběhu, ale ne pod zátěží. Nebo přicpaný palivový filtr, ale to by pravděpodobně po akceleraci a pádu otáček již znovu do otáček nešlo.
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
https://postrikovace.heureka.cz/mar-pol ... on-m83221/JiriTom píše:Kutimil: šlo by alespoň naznačit, co to je za stroj ?
Ani googl mi tam dvě nádrže neukazuje. Ale je to Číňan, prodávaný polským prodejcem, prodávaný pod dalšími dvěma nálepkami, takže už na to prodejci nabízejí náhradní díly.
https://www.onlineshop.cz/dum-zahrada/z ... cenze.html
https://www.onlineshop.cz/dum-zahrada/z ... cenze.html
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Ahoj. V karbecu jsou dvě membrány. Jednu rozhejbává pulsování tlaku ze sání a druhou stranou přes dva jazýčkové ventilky čerpá benzín do další sekce, kde je další membrána, co ovládá ventilek od čerpací membrány. Jak se membrána "nafoukne", tak se zastaví přívod benzínu ( jde z čerpací strany přes sítko). Takhle mi blbnul křoviňák, když praskl primer a já si toho nevšiml - při výměně primeru jsem karbec zrovna přemembránoval
Primer - to plastový, co se mačká, aby se do karbecu nacucal benzín.
Primer - to plastový, co se mačká, aby se do karbecu nacucal benzín.