Koktavá mašina

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#16 Příspěvek od kutilmil »

Tu je foto mašiny. Rok výroby 2018, objem 50ccm, spotreba 1,1l/hod, otáčky 7000, palivo: zmes benzínu s olejom 1:40...... Viac info už asi netreba neviem...
Přílohy
demon.jpg

Uživatelský avatar
patrikvarga
Příspěvky: 1062
Registrován: 24 dub 2007, 02:00

#17 Příspěvek od patrikvarga »


Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#18 Příspěvek od rezis »

Napadá mě - zapečené pístní kroužky. Sundat výfuk najet pístem tak aby šly vidět a zkontrolovat.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#19 Příspěvek od kutilmil »

Vypadajú normálne. Aj tak si ale nemyslím, že by to takto koktalo. Ono to fakt vypadá že tam nejde benzín ale bohužel tam ide.

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Zaky »

Co takhle přicpaný kanálek pulsujícího tlaku z karteru, ten slouží k pohonu čerpadla paliva v karburátoru. Pokud čerpadlo málo čerpá, motoru to stačí ve volnoběhu, ale ne pod zátěží. Nebo přicpaný palivový filtr, ale to by pravděpodobně po akceleraci a pádu otáček již znovu do otáček nešlo.
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...

Uživatelský avatar
samec
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 pro 2017, 01:00

#21 Příspěvek od samec »

A čo to je? Nejaký lapač z filmu Krotitelia duchov? Máš k tomu nejaký servisný manuál? Má to odstredivý regulátor oráčok? Vybehané plastové ložiská, niekde ti to drhne.

Uživatelský avatar
hop
Příspěvky: 84
Registrován: 26 bře 2005, 01:00
Bydliště: Zl

#22 Příspěvek od hop »

Skus přiškrtit sání molitanem-u 2taktu. Nebo posunout jehlu nahoru.

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#23 Příspěvek od kutilmil »

Benzínu tam ide dosť. priškrtenie nepomôže. Žiadne čerpadlo to nemá. Palivo sa do karborátora dopravuje samospádom. odstredivý ani žiadny regulátor to nemá. Nikde to nedrhne.

Uživatelský avatar
JiriTom
Příspěvky: 1199
Registrován: 26 dub 2017, 02:00

#24 Příspěvek od JiriTom »

Kutimil: šlo by alespoň naznačit, co to je za stroj ? 🙂

Uživatelský avatar
samec
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 pro 2017, 01:00

#25 Příspěvek od samec »

Nuž, ako som už písal, je to ťažko takto... Daj sem aspoň foto... výrobného štítku. Nech si aj ľudia, čo nemajú hackerské schopnosti, vygúglia, že tá mašina má dve nádrže, dve sania a dva výfuky.

Uživatelský avatar
PavelFF
Příspěvky: 4796
Registrován: 18 úno 2008, 01:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od PavelFF »

JiriTom píše:Kutimil: šlo by alespoň naznačit, co to je za stroj ? 🙂
https://postrikovace.heureka.cz/mar-pol ... on-m83221/

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#27 Příspěvek od kejki »

Ani googl mi tam dvě nádrže neukazuje. Ale je to Číňan, prodávaný polským prodejcem, prodávaný pod dalšími dvěma nálepkami, takže už na to prodejci nabízejí náhradní díly.
https://www.onlineshop.cz/dum-zahrada/z ... cenze.html

Uživatelský avatar
kutilmil
Příspěvky: 3801
Registrován: 01 lis 2008, 01:00
Bydliště: Skalica

#28 Příspěvek od kutilmil »

Má to dve nádrže. jednu na benzín a druhý na postrek. A má to aj dve sania. Jedno na práškový postrek a druhé na kvapalný.... Niektp nevie prekladať. Je to samozrejme čínska 🤐. Stálo to niečo málo cez 100 eur.... Kašlem na to, ak to nepojde kupim novu ale ajtak by ma zaujimalo čo sa udialo.

Uživatelský avatar
wlezley
Příspěvky: 658
Registrován: 05 bře 2006, 01:00
Bydliště: Strachotín

#29 Příspěvek od wlezley »

Na sekačce to dělá prasklé (je mikro, není téměř vidět!) text-gumové těsnění-zajišťuje podávání paliva.U toho postřikovače, motor honí jen turbinu, zbytek je klasická fixírka.

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#30 Příspěvek od Artaban001 »

Ahoj. V karbecu jsou dvě membrány. Jednu rozhejbává pulsování tlaku ze sání a druhou stranou přes dva jazýčkové ventilky čerpá benzín do další sekce, kde je další membrána, co ovládá ventilek od čerpací membrány. Jak se membrána "nafoukne", tak se zastaví přívod benzínu ( jde z čerpací strany přes sítko). Takhle mi blbnul křoviňák, když praskl primer a já si toho nevšiml - při výměně primeru jsem karbec zrovna přemembránoval
Primer - to plastový, co se mačká, aby se do karbecu nacucal benzín.

Odpovědět

Zpět na „Poradna“