Elektrocentrala Kraftech KT6500W, nejde 230V
Moderátor: Moderátoři
Ja mam par dotazov k elektrocentre. Mam Kraftech KT6500WE. V prvom rade musim vymenit 1F zasuvky, lebo su to nemecke a nemaju kolik. Taktiez musim vymenit 5p zasuvku za 4p, kedze veci co mam doma su len 4p. A tu nastava problem, lebo neviem ci mozem napojit PE a N dokopy v EC. Skusal som vadaskou merat napatia, tak L voci N je 230V, L voci PE - vadaska s magnetom nepohla, digitalny merak nameral 250V. A este ma napadlo, chcel by som ju vyuzit aj ako nahradny zdroj v dome, kedze primarny ucel je na cerpadlo v nadrzi ale sem tam by som ju chcel pouzit ak by bol vacsi vypadok pripadne odstavka, ze aby aspon to najnutnejsie islo, ako chladnicka a mraznicka. Cize ak by som ju pripojil cez nastennu zasuvku do siete, odpalil by som co pripadne sa da take daco spravit ? Taktiez ma ta elektrocentrala 3f istic neurcitej hodnoty, tak chcel by som to vymenit za 1x 3f 25A a 3x16A istice, kedze ta centrala ma 3x 1f zasuvky. Je to realne takto ako som to popisal ? Diky
Ahojte,
tiež vlastním túto centrálu, bol som spokojný kým nenastal problém a to, že EC nešlo naštartovať. Postupoval som nasledovne.
- kontrola oleja, oleja bolo dosť,
- kontrola sviečky a či dáva iskru, áno dáva,
- palivo do karburátora ide.
Pre istotu som vymenil sviečku no stále nechcela naštartovať, ako pomoc som použil trochu liehového čističu, EC naštartovala, išla dva dni a nastal ten istý problém. Keď už aj naštartuje, tak po chvílke zdochne a ak nezdochne tak akonáhle pripojím spotrebič, napr. elek. rázový uťahovák a spustím ho naprázdno, tak centrála zdochne. Vyradil som aj čidlo na olej a zmena žiadna.
EC používam v garáži a to na dobitie AKU (na svetlá), raz za čas a keď potrebujem vŕtačku, flexku, rázový uťahovák, čiže nie je v záťaži dlhodobo niekoľko hodín.
Mohlo sa stať, že odišiel regulátor a kvôli tomuto nastali tieto problémy ? Premerať vinutia a bližšie sa jej pozrieť na zub chcem zajtra, nakoľko odišla v strede práce na aute a všetko je v garáži všade, zatiaľ ďakujem za každú radu, či postreh.
Prajem pekný zvyšok večera.
tiež vlastním túto centrálu, bol som spokojný kým nenastal problém a to, že EC nešlo naštartovať. Postupoval som nasledovne.
- kontrola oleja, oleja bolo dosť,
- kontrola sviečky a či dáva iskru, áno dáva,
- palivo do karburátora ide.
Pre istotu som vymenil sviečku no stále nechcela naštartovať, ako pomoc som použil trochu liehového čističu, EC naštartovala, išla dva dni a nastal ten istý problém. Keď už aj naštartuje, tak po chvílke zdochne a ak nezdochne tak akonáhle pripojím spotrebič, napr. elek. rázový uťahovák a spustím ho naprázdno, tak centrála zdochne. Vyradil som aj čidlo na olej a zmena žiadna.
EC používam v garáži a to na dobitie AKU (na svetlá), raz za čas a keď potrebujem vŕtačku, flexku, rázový uťahovák, čiže nie je v záťaži dlhodobo niekoľko hodín.
Mohlo sa stať, že odišiel regulátor a kvôli tomuto nastali tieto problémy ? Premerať vinutia a bližšie sa jej pozrieť na zub chcem zajtra, nakoľko odišla v strede práce na aute a všetko je v garáži všade, zatiaľ ďakujem za každú radu, či postreh.
Prajem pekný zvyšok večera.
Už jsem to sem dával http://www.nezdolny.cz/viewtopic.php?f=49&t=75 Jinak z mojí už dostanu 2kW a půjde výše:-))
Tak tlak ukazuje merak vrcholovu hodnotu 200kpa, netusim aku volu maju mat ventile, ale podla mna je to OK, skusal som mierku 0,3, nevosla, benzin ide, karburator sa prefukoval uz pred tym, problem bol stale, vinutia vyzeraju byt v poriadku, jeden uhlik bol pridrhnuty, nechodil v lozku dobre, to sme spravili, regulator je tu v ciernej plastovej krabicke, trci z nej jeden velky filtracny kond, tri male, trimer a tranzistor, podla puzdra bud mosfet alebo darlintgon, to je len domnenka. Centralu sme pretacali pri merani tlaku AKU vrtackou, nakolko je cela rozhadzana...
T tak si najdi na nete hodnoty ventilov pre hondu. Tusim ze hosnoty su 0,15 0,20 samozrejme piest v spravnej polohe aj vacka. Na to pozor ma to dekompresor na vacke. Preto je potrebna spravne nastavena vola. Akuvrtacka bude mat male otacky dekompresor v cinosti meranie tlaku nic moc res neobjektivne.
Ak je zla tak kovova kocka v zlatom prevedeniz zltym a ciernym kablikom tiez to tak strajkuje ze zle startuje a podobne. Je do nej zapojene zapalovanie a cidlo oleja. V kazdom pripade ta kocka musi byt zapojena na kabel zapalovania, kabel od cidla mozes odpojit.
Ak je zla tak kovova kocka v zlatom prevedeniz zltym a ciernym kablikom tiez to tak strajkuje ze zle startuje a podobne. Je do nej zapojene zapalovanie a cidlo oleja. V kazdom pripade ta kocka musi byt zapojena na kabel zapalovania, kabel od cidla mozes odpojit.
Takže centrálu sa dnes už podarilo naštartovať, nemala tlak, táto centrála nemá dekompresor ako tu bolo písané, tlak bol 200kpa (požičaná Honda mala tlak 5).
Takže sme rozhodili motor, hlava dole, výfukový ventil celý zasratý a mierne pootvorený. Keď rezali závit na sviečku, tak nezahĺbili otvor z vnútornej strany, ulomil sa malí kúsok hliníku a ten nešťastne cviklo presne v mieste kde dolieha ventil,
Kúpila sa pasta, oba sa prebrúsili, objednalo sa nové tesnenie pod hlavu, dnes sme to zložili, tlak 7, chytila na šupu. Treba ju doskladať a hádam bude pokoj.
Keby niekto objednával diely, tak Kraftech s motorom 6,5HP, je totožný s centrálou HONDA GX-160,tak mi povedál pán z firmy novotech. Z tade som objednal aj tesnenie pod hlavu ktoré pasovalo.
Toľko odo mňa.
Takže sme rozhodili motor, hlava dole, výfukový ventil celý zasratý a mierne pootvorený. Keď rezali závit na sviečku, tak nezahĺbili otvor z vnútornej strany, ulomil sa malí kúsok hliníku a ten nešťastne cviklo presne v mieste kde dolieha ventil,
Kúpila sa pasta, oba sa prebrúsili, objednalo sa nové tesnenie pod hlavu, dnes sme to zložili, tlak 7, chytila na šupu. Treba ju doskladať a hádam bude pokoj.
Keby niekto objednával diely, tak Kraftech s motorom 6,5HP, je totožný s centrálou HONDA GX-160,tak mi povedál pán z firmy novotech. Z tade som objednal aj tesnenie pod hlavu ktoré pasovalo.
Toľko odo mňa.