Řemenice serva

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Řemenice serva

#1 Příspěvek od Behemot »

Todle patří do SMS, ale dyž si chcete přidělávat práci :roll:

Nějakej idiot mi na VW AEF dal servo se 4drážkovou řemenicou, než se pak vymění ai volnoběžka altíku, tak sem si řikal že si zkusím zatím dát aspoň tudle pětidrážku a novej řemen, řemen bude zas trochu míň namáhanej a na tom altíku se nevojede tak rychle.

Sou tam tři imbus šestky šrouby. Docela si to zvládnu zapřít kusem tyče, protože samozřejmě řemenica podkluzuje i pod řemenem, ale nemůžu s těma šroubama hnout ani vo milimetr 8O Nějakej tip co s tím?

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Zaky »

Víc zabrat :-) Případně poklepat, ale ložiska ti moc nepoděkujou. Jestli to někdo zalepil lepidlem na závity s vyšší pevností, tak to bude problém.
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#3 Příspěvek od PixelOrgy »

Zkusil bych to prolit WDckem a povolit momentakem, pneumatickym, nebo elektrickym

Uživatelský avatar
Behemot
Pod dozorem moderátorů
Pod dozorem moderátorů
Příspěvky: 1598
Registrován: 01 lis 2013, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Behemot »

Tak sem na to zkusil nasadit 30cm trubku a ani hovno, to dřív servu ten inbus. Bude tam nejspíš lepidlo. Tak to nechám, ať si s tím pohraje servisák, ten je na to zvyklej, ostatně k altíku je přístup jak k penězům, eště, že si bude stejně motor přizvedávat na výměnu silentbloků.

Vydřenej 4drážkáč holt bude muset eště nějakejch 350 km vydržet 8O

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

PixelOrgy píše:Zkusil bych to prolit WDckem a povolit momentakem, pneumatickym, nebo elektrickym
Momenťák je na h0vn0, musí to bejt RÁZOVEJ šroubovák - prostě taková ta vzduchová nebo elektrická "řehtačka", která vytváří na klíči nárazy v požadovaným smyslu otáčení, jako by se do normálního montážního klíče z příslušný strany rychle mlátilo kladivem. Zarezlý nebo zalepený šrouby ničím jiným ani pořádně povolit nejdou ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#6 Příspěvek od Sandal »

Klasika VW. Tyhle šrouby šly vždycky blbě povolovat. Zabereš, udělá to lup, a jde ven rukou. Někdy je problém je ale povolit. Když se serve šestihran, musí čerpadlo ven a udělat to na ponku. Alespoň se vymění olej, na kterej lidi z vysoka kašlou.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#7 Příspěvek od PixelOrgy »

EKKAR píše:
PixelOrgy píše:Zkusil bych to prolit WDckem a povolit momentakem, pneumatickym, nebo elektrickym
Momenťák je na h0vn0, musí to bejt RÁZOVEJ šroubovák - prostě taková ta vzduchová nebo elektrická "řehtačka", která vytváří na klíči nárazy v požadovaným smyslu otáčení, jako by se do normálního montážního klíče z příslušný strany rychle mlátilo kladivem. Zarezlý nebo zalepený šrouby ničím jiným ani pořádně povolit nejdou ...
Sorry, to jsem presne myslel, razovej, ne momentovej

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“