Hmmm. Neviem, ako to funguje u nás dnes (EK + STK v súčasnosti absolvujem naraz), ale okolo r.2000, keď som mal Oltcita, s ktorým som musel absolvovať EK každý rok a STK raz za dva, tak stačilo, keď na STK som prišiel ešte aj v posledný deň platnosti EK. (vtedy EK mohol robiť každý ,,garážista", preto som vedel že na EK prejdem, však aj oni mali doma telky, ktoré sa im kazili....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
. Dnes už EK nemôže robiť hocikto ani u nás).
U nás nastala ale iná éra (neviem, možno to je tak aj v ČR), najprv bola éra fotenia vozidla na začiatku vstupu a po STK, musel tam byť medzi nimi interval cca 25 - 30 minút, to šlo do databáze, to sa ešte samotná prehliadka dala odrbať. Dnes už snímajú on-line kamery v hale celý priebeh, záznam ide niekde k čertovi v Blave. Som sa tento rok čudoval, ako mechanici odrazu kontrolujú aj funkčnosť sťahovania VŠETKÝCH okien (mi zatvrdlo, lebo už mi kontakty občas haprujú), ostrekovače (20 rokov ich nezaujímali...) a pod. Má to však aj jeden kladný moment. Keď už pred dvoma rokmi som nechal po kontrole svetiel, kedy už za vozidlo sadne technik, na sedačke zaužívaných 10€ ,,na kávu", tak ma technik šeptom sprdnul, aby som si to schoval, lebo: ,,Zavru Vás a aj mňa". Tento rok som už ,,Na kávu" ani neskúšal, a prešiel som v pohode.... Tento rok bola ešte však jedna novinka: fotili WIN karosérie, či, a ako je čitateľné. Foto potom tiež musia odoslať úradníckym východniarom do Blavy...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)