Auto špatně na volnoběhu topí
Moderátor: Moderátoři
Kdyby Brusel jen znal její řeč, určitě by ji nabídnul k odkupu emisní povolenky pod pohrůžkou, že jinak vydá desetitisícistránkový nařízení, který ji zakazuje další činnost.
Takhle snadno může ohrozit víru klimaalarmistů v antropogenní globální oteplování, neboť po větších erupcích následuje dočasný ochlazení klimatu.
Takhle snadno může ohrozit víru klimaalarmistů v antropogenní globální oteplování, neboť po větších erupcích následuje dočasný ochlazení klimatu.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Sopce můžou přikazovat, co chtějí, ta je neposlechne.
Biřici polem pracující to budou vymáhat jen na udání, až se najde nějaký bdělý občan, kterého ještě ty zelené povinnosti a výdaje neotrávily. Jak asi zprůhledňují auta tam, kde parkují před policejní stanicí?MetalGod píše:Jardo, jseš si jistej, že u nás ne?
Akorát se to nevymáhá.
Potom by ale stálo za to vystolicovat se i na Bruselí vynucovaný "džý-pý-čár-es" a zveřejnit jméno i adresu dotyčnýho dobrovolnýho informátora na "Desce slávy", aby se mu pomohlo k obdržení patřičnýho vděku ze strany těch, který svým jednáním pomohl obšťastnit nějakým postihem ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zamlžený okno jde utřít "protizamlžovací utěrkou" - historický žlutý "Clarin" jsou dneska modrý a zelený, ale opocení/orosení prostě setřeš. Ale pokud se orosení změní na led/ojínění, jeho odstranění bez ohřevu nad nulu je prostě nutný mechanicky - a to při nonplanárním skle prostě a jednoduše učunit nelze. Navíc skoro všichni výrobci na vnitřní strany (minimálně čelních) skel nanášejí nejrůznější opticky aktivní povlaky a ty se snadno mechanicky poškrábou - jak se s takovým sklem potom jede za tmy je každýmu jasný. Navíc mechanickým poškrábáním zaniká záruka na všecky skla. Je proto v zájmu každýho majitele, aby si na sklo "sahal" co nejmíň a hlavně případnou námrazu z nich odstraňoval NEMECHANICKÝM způsobem. Ovšem nevolení a neodvolatelní mociprdeláni z Brusele nás budou nutit si svůj vlastní majetek znehodnocovat víc a víc ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jenže bez vohřátýho motoru = zdroje tepla pro roztavení námrazy zevnitř je ti celá klima i s větrákem naplno k hownu na kvadrát. Musíš na to aspoň mít auto s PTC = pomocným elektrickým topením, který má pojistku 80A minimálně ... Představ si to na palubě dnešního auta s málem nevyřaditelným systémem Stop-Start, stejně tak prakticky nevyřaditelným ychtyllygentním dobýjením baterky a s minimalizovanou baterkou s kapacitou 40Ah nebo ještě menší ... A stejně i to elektrický topení vyžaduje pro svoje zapnutí motor v chodu (aby všecko nemusela táhnout baterka) a i tak to minimálně 3-5 minut trvá, než se sklo zevnitř vohřeje a námraza sjede nebo se odpaří. Prostě ten zákon je blbej jak ti 🤐 z Brusele, protože prostě ignoruje fyzikální zákony ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
To som pisal proti zahmleniu okna.
Rozmrazenie bez nastartovaneho motora nehrozi, to je pravda.
Ja nastartujem, dam fukanie (bez klimy) naplno na okno, zapnem ohrev zadneho skla (a zrkadiel) a skrabem. Zacnem bocnymi oknami. Ked ich dokoncim, nasleduje zadne sklo, ktore je uz viac-menej rozmrazene. Nakoniec predne, to uz odspodu zacina rozmrzat.
Inak k povodnej otazke: pozri do nadobky na chladiacu kvapalinu. Ak nie je cista, tak bude bordel v celom chladiacom okruhu.
Rozmrazenie bez nastartovaneho motora nehrozi, to je pravda.
Ja nastartujem, dam fukanie (bez klimy) naplno na okno, zapnem ohrev zadneho skla (a zrkadiel) a skrabem. Zacnem bocnymi oknami. Ked ich dokoncim, nasleduje zadne sklo, ktore je uz viac-menej rozmrazene. Nakoniec predne, to uz odspodu zacina rozmrzat.
Inak k povodnej otazke: pozri do nadobky na chladiacu kvapalinu. Ak nie je cista, tak bude bordel v celom chladiacom okruhu.
No a já za nějakejch 27 let bydlení na sídlišti po roce ´89 a k tomu 9 let bydlení před Plyšákem s rodičema na jiným sídlišti viděl minimálně 4 čelní skla, který po polití teplou vodou "obdržely" puklinu a asi 6 bočních okýnek, který skončily rozsypaný na bambilión krychliček (nejsou vrstvený, ale kalený jo). Nejhorší to bylo vždycky za silnejch mrazů, kdy byly tepelný rozdíly mezi vymrzlým sklem a nalívanou vodou nejvyšší. To už je lepší na sklo zvenku nalejt kuchyňskej ocet (8%) říznutej halb und halb vodovodou o běžný teplotě, kterou to bude mít po smíchání = tj. něco mezi 10°C a 20°C, námrazu zvenku to rozpustí stejně účinně, jako kupovaný rozmrdávače, ale stejně pořád zůstane namrzlej vnitřek okna ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)