Zdravím,
přišel jsem k bufíku X7-1M, bohužel mi nefunguje ta řídící krabice.
Našel by se někdo s návodem a nebo výrobou na vlastní řídící desku?
Nákup originálu mi přijde drahý.
Zde na fóru někdo už dělal, ale psal jsem mu mail i SZ a bez odpovědi.
Díky
Bufík X7-1M
Moderátor: Moderátoři
Ta řídicí krabice je zdroj impulzů. Měl jsem možnost mít v ruce, bohužel schéma už nedohledám. Pokud máš stávající zdroj impulzů a chceš ušetřit, tak by něměl být problém vyjmout elektroniku z hliníkové krytu, obkreslit a podle toho dohledat závadu.
Funkce: je tam jen jeden operační zesilovač MAC156?, výkonový tranzistor, nějaké diody a diskrétní součástky. Pokud jsou správně připojeny vstupy a výstup, zapojení začne dělat impulzy pro dávkovací čerpadlo paliva.
Tento zdroj impulzů ovládá pouze to čerpadlo, nic víc.
Něco málo k topení zde: https://www.avia-club.com/forum-tema/at ... peni-13301
Edit2: Tady je ještě vidět na fotkách nějaká verze zdroje impulzů, kde není operační zesilovač, ale tranzistory. Dále tam je obrázek, DIY náhrada s 7812, NE555 a IRF540 https://www.chipmaker.ru/topic/45721/?page=8
Edit3: Manuál ke stažení zde v pdf https://www.google.com/search?q=отопите ... site%3A.ru. Vstup udává frekvency pulzů, rychle nebo pomalu.
Funkce: je tam jen jeden operační zesilovač MAC156?, výkonový tranzistor, nějaké diody a diskrétní součástky. Pokud jsou správně připojeny vstupy a výstup, zapojení začne dělat impulzy pro dávkovací čerpadlo paliva.
Tento zdroj impulzů ovládá pouze to čerpadlo, nic víc.
Něco málo k topení zde: https://www.avia-club.com/forum-tema/at ... peni-13301
Edit2: Tady je ještě vidět na fotkách nějaká verze zdroje impulzů, kde není operační zesilovač, ale tranzistory. Dále tam je obrázek, DIY náhrada s 7812, NE555 a IRF540 https://www.chipmaker.ru/topic/45721/?page=8
Edit3: Manuál ke stažení zde v pdf https://www.google.com/search?q=отопите ... site%3A.ru. Vstup udává frekvency pulzů, rychle nebo pomalu.
Děkuji za reakci. Mám v plánu se na zdroj impulzů zítra podívat.
Celkem se mi zamlouvá možná "plná automatizace" a udržování teploty.
Proto po odzkoušení provozuschopnosti chci stejně nějaký automat z toho mít.
Celkem se mi zamlouvá možná "plná automatizace" a udržování teploty.
Proto po odzkoušení provozuschopnosti chci stejně nějaký automat z toho mít.
bdn píše:Ta řídicí krabice je zdroj impulzů. Měl jsem možnost mít v ruce, bohužel schéma už nedohledám. Pokud máš stávající zdroj impulzů a chceš ušetřit, tak by něměl být problém vyjmout elektroniku z hliníkové krytu, obkreslit a podle toho dohledat závadu.
Funkce: je tam jen jeden operační zesilovač MAC156?, výkonový tranzistor, nějaké diody a diskrétní součástky. Pokud jsou správně připojeny vstupy a výstup, zapojení začne dělat impulzy pro dávkovací čerpadlo paliva.
Tento zdroj impulzů ovládá pouze to čerpadlo, nic víc.
Něco málo k topení zde: https://www.avia-club.com/forum-tema/at ... peni-13301
Edit2: Tady je ještě vidět na fotkách nějaká verze zdroje impulzů, kde není operační zesilovač, ale tranzistory. Dále tam je obrázek, DIY náhrada s 7812, NE555 a IRF540 https://www.chipmaker.ru/topic/45721/?page=8
Edit3: Manuál ke stažení zde v pdf https://www.google.com/search?q=отопите ... site%3A.ru. Vstup udává frekvency pulzů, rychle nebo pomalu.
Může být?
https://ibb.co/CtZBjtk
https://ibb.co/5xtb3wj
https://ibb.co/rcH0LWC
https://ibb.co/CtZBjtk
https://ibb.co/5xtb3wj
https://ibb.co/rcH0LWC
ok1hga píše:udělej pár kloudných fotek a z obou stran desky . . .Kolda píše:Mám v plánu se na zdroj impulzů zítra podívat.
Tak zapajeno. Dnes zkusit zapojit.
Bohužel cena nového 12V mi přijde dost, když nevím jaký je celkový stav.
V případě nefungujiciho impulzu bylo by možné předělat 24V na 12V?
Nebo pro vyzkoušení.. Co koupit aby šlo to čerpadlo?
Bohužel cena nového 12V mi přijde dost, když nevím jaký je celkový stav.
V případě nefungujiciho impulzu bylo by možné předělat 24V na 12V?
Nebo pro vyzkoušení.. Co koupit aby šlo to čerpadlo?
ok1hga píše:. . . fotky super,
dokonce je na desce vidět dva studené spoje.
a ještě bych preventivně vyměnil ty zelené odpory, bývají přerušené . . .