Kouření auta po opravě
Moderátor: Moderátoři
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Kouření auta po opravě
Synkovi se potkaly rozvody na WW Golf a vzaly s sebou prakticky všech 16 ventilů. Dělala se hlava a vše co s tím souviselo. Nové ventily a hlava byla údajně byla i přebroušená.
No a po cca 4000km to začalo žrát olej a jak to teď vypadá je na videu. Je to každým dnem horší, nájezd asi 150-200km denně.
Začaly dohady, jestli to může takhle hulit a žrár přes blbě udělanou hlavu nebo jestli je to shoda náhod a odešly kroužky.
http://hafca.h.sweb.cz/kour/VID-20211027-WA0000.mp4
Nebo je to ještě něco jiného, ale co? Tak mi nekouřila 100 když byla po smrti s kroužkama a neměla žádnou kompresi.
No a po cca 4000km to začalo žrát olej a jak to teď vypadá je na videu. Je to každým dnem horší, nájezd asi 150-200km denně.
Začaly dohady, jestli to může takhle hulit a žrár přes blbě udělanou hlavu nebo jestli je to shoda náhod a odešly kroužky.
http://hafca.h.sweb.cz/kour/VID-20211027-WA0000.mp4
Nebo je to ještě něco jiného, ale co? Tak mi nekouřila 100 když byla po smrti s kroužkama a neměla žádnou kompresi.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Co je to za motor? 1.4 nebo 1.6? Kdybys nepsal 16 valve, věřil bych, že takhle hulí TDi, a ne benzín.
p32: Přebrousit ji po sundání musíš vždy, jinak je to zbytečná práce a za 10k km to děláš znova.
Za mě bych ten motor vzal, a vyhodil ho a dal jinej. Jsou jich všude mrtě. Než se v tom rejpat, a zjistit, že jsou ohnutý ojnice, jak píše rezis.
p32: Přebrousit ji po sundání musíš vždy, jinak je to zbytečná práce a za 10k km to děláš znova.
Za mě bych ten motor vzal, a vyhodil ho a dal jinej. Jsou jich všude mrtě. Než se v tom rejpat, a zjistit, že jsou ohnutý ojnice, jak píše rezis.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 27 říj 2021, 20:19, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Tohle hulí víc jak dvoutakt, katalyzátor musí mít radost. Špatně udělaná hlava a z olejového kanálu v bloku se někde přes těsnění pod hlavou tlačí olej do válce? Těžko říct, že by takhle hulily vodítka ventilů, obzvlášť pokud tam jsou gufera, to se mi moc nezdá.
Na každý pád to chce stejně reklamovat u toho kdo opravoval, debatou po internetu se to stejně neopraví.
Na každý pád to chce stejně reklamovat u toho kdo opravoval, debatou po internetu se to stejně neopraví.
No popravdě není 1.6 74kW jako 1.6 74kW. Ty motory byly 2 a úplně jiný. Jeden byl AKL s označením SR(výborný motor) a druhý AEH(sračka). Budou nejspíš KO kruhy nebo těsnění. Takoveho oleje se ventilama dolu nedostane.
workhard: Jojo, s tim souhlasim. Takhle jsem si naběhnul několikrát, než jsem pochopil, že to nemá cenu opravovat. Práce stojí tisíce a díly nakonec taky a výsledek je pak naprd. Zákazník, co jsem mu opravoval na jeho výslovný přání "opravit", se nakonec kroutil jak had a nechtěl mi zaplatit. Auto mi tu stálo 3 měsíce, než se uráčil zacálovat. Od tý doby takový opravy odmítám. Vyhodit do kopřiv a dát jinej, mnou prověřenej motor.
workhard: Jojo, s tim souhlasim. Takhle jsem si naběhnul několikrát, než jsem pochopil, že to nemá cenu opravovat. Práce stojí tisíce a díly nakonec taky a výsledek je pak naprd. Zákazník, co jsem mu opravoval na jeho výslovný přání "opravit", se nakonec kroutil jak had a nechtěl mi zaplatit. Auto mi tu stálo 3 měsíce, než se uráčil zacálovat. Od tý doby takový opravy odmítám. Vyhodit do kopřiv a dát jinej, mnou prověřenej motor.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 27 říj 2021, 20:32, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
O tom jsme taky uvažovali. Jenže jak poznat z motoru, co někde leží v jakém je stavu? Na řeči bazárníka se moc dát nedá.workhard píše:Sehnat na vrakáči jinej motor, tohle budete řešit dlouho a cpát do toho peníze a ve finále to bude stejně k hounu.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Sehnat motor, který je ještě namontovaný v autě(třeba i nabouranym ) a lze ho ještě nastartovat. Tak postupuju já. Vymontovaný motor je sázka do loterie a beru ho pouze se zárukou na vyzkoušení.
Vidím, že má Golfík opravovaný lemy, takže do hnijícího auta je potřeba sypat co nejmíň a výměna motoru je nejlepší a nejlevnější cesta.
Vidím, že má Golfík opravovaný lemy, takže do hnijícího auta je potřeba sypat co nejmíň a výměna motoru je nejlepší a nejlevnější cesta.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Těžko říct. Dělal to dlouhodobý mechanik na kterého byl spoleh. Jezdíne k němu oba už dlouho.
Ale pravda je, že hlavu repasovala nějaká jeho spřátelená firma. Teď se hledá volná chvíle aby se na to podíval, tak uvidíme co zjistí.
Ale pravda je, že hlavu repasovala nějaká jeho spřátelená firma. Teď se hledá volná chvíle aby se na to podíval, tak uvidíme co zjistí.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Mé přítelkyně kolegyně z práce má taky dlouhodobého "kamaráda" který ji opravoval Roomstera TDi, který padal do nouze, a mechán začal vyměňovat kde co, až se strefil. Bohužel to byla až ta poslední součást, takže za opravu dlala 130k Dal fungl novou hlavu, čerpadlo a vstřiky na repas, nový EGR a já nevim co ještě. Stačilo vyčistit turbodmychadlo a byl by pokoj. To udělal, ale až jako poslední operaci. Jako perličku ji tam nakonec dal starý EGR a nový, ač zaplacený ji nechtěl vydat. Takže takhle se někdy chovaj známí v autoservisech. Holt o chomouta a hochštaplera nezavadíš
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat