Slovenská strela 5.11.2021 jezdí Třemošnice - Žleby

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Hubert_79 »

Tam si na "maximálku" nesáhne ani šukafon.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#17 Příspěvek od pepik9 »

Kdepak asi soudruzi udělali chybu ? V 14,46 jsem zastavil před nádražím ve Žlebech a Strela se zrovna rozjížděla. Tak jsem se hnal do Ronova. Tam pár lidí také čekalo. Asi za 10 minut přijel motorák a paní průvodčí mi povídá, že Strela jela na druhou stranu. Vypečený výlet.

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#18 Příspěvek od MetalGod »

Co jsem slyšel, Strela měla poruchu, ale opravili ji a vrátila se.
Jinak ta, stejně jako šukafóny, se tam courala maximálně třicítkou.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#19 Příspěvek od lesana87 »

V práci se nám před pár týdny objevilo kolo ze Strely, je tam zabalený na paletě, ale nikdo neví, proč ho tam máme.

Kremik
Příspěvky: 3467
Registrován: 30 bře 2012, 02:00
Bydliště: Havířov

#20 Příspěvek od Kremik »

Dokud vám tam nebudují koleje, je to v klidu :wink:

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Hubert_79 »

MetalGod píše: Jinak ta, stejně jako šukafóny, se tam courala maximálně třicítkou.
No jo, kdy se tam naposled na tu trať sáhlo... Ona třeba i hlavní trať kolem Čáslavi a dál na Havlbrod taky není žádný zázrak. Dělala se tam rekonstrukce, ale stejně se tam jezdí 80-100 km/h.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
xsc
Příspěvky: 6666
Registrován: 25 zář 2014, 02:00

#22 Příspěvek od xsc »

Což je ovšem daný nikoliv stavem svršku, ale trasováním. Prostě se tehdy trať protáhla Vysočinou údolíčky podél potoků a řek.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Hubert_79 »

No nejen. Pravdou je, že úsek Golčův Jeníkov - Přibyslav je "stará stopa" a pěkně se to tam klikatí údolíčky. Ovšem Přibyslav - Tišnov je trasováno někdy v 50. letech (a např. zde absentují úrovňová křížení se silnicemi) a ani tam to není žádná hitparáda.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
MH111
Příspěvky: 241
Registrován: 23 říj 2016, 02:00
Bydliště: Sezimovo Ústí
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od MH111 »

Na lokálce do Třemošnice by se okometricky dle trasování při vybudování bezstykové koleje a zabezpečení přejezdů dalo jezdit i přes 60, zatím povětšinou 50 s propady kvůli přejezdům.
Na trati na Tišnov je to dáno trasováním, na novějších úsecích ta 100 před rekonstrukcí není k zahození, zrychlení na 120-130 lze jen pochválit. Trasování je samozřejmě dáno terénem, dobou a tehdejšími možnostmi vozidel a převládajícím charakterem vozby. Na dlouhé nákladní vlaky se štokrem/kremákem 150 km/h nepotřebujete, ani albatros s 10vz rychlíkem vám do 20 promile stoupání, nebo kolik třeba u toho Vlkova je, taky maximální rychlostí nepojede. Po pořádné nehodě u Řikonína (s drobným, asi 10 let, zpožděním) je všude kompletní plnotučná reléovka, drátované je to střídavě => dost předpokladů moderní a spolehlivé dráhy.
OT na závěr. Trať mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Velenicemi je díky terénu rovná jak podle pravítka, zatím bez drátů a Vmax 100 km/h. Chystá se rekonstrukce s dráty a pozor! Asi na 120-130, ač by směrové poměry i 160 dovolovaly, plus trať zůstane jednokolejná. A to se vyplatí.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Hubert_79 »

MH111 píše: OT na závěr. Trať mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Velenicemi je díky terénu rovná jak podle pravítka, zatím bez drátů a Vmax 100 km/h.
Ve středu jsem se tam vezl, do Třeboně a zpět rychlíkem. Byl jsem překvapen, jelo se celkem rychle. Dráty se do Velenic natahaly z Budějc a otázkou je, jestli tam k něčemu byly; když pod tím jezdí Regionovy.
Přes Vysočinu dnes jezdí nemalá část dálkové dopravy (railjety, RJ...) co normálně jezdí přes Třebovou; u Brna nebo tam probíhá celkem velká rekonstrukce.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
Crifodo
Příspěvky: 14471
Registrován: 11 říj 2005, 02:00

#26 Příspěvek od Crifodo »

lesana87 píše:nikdo neví, proč ho tam máme.
tam asi patří (nikdo koho jsem se ptala neví,)...
jinak by to bylo dost povážlivý.
K těm kolejnicím: ta zpustošená lokální trať se jistě k takové "strele" nehodí, ale otázka je jak moc se dá v grafikonu všech dopravců nacpat na hlavní tratě taková mimořádná překážející akce. Poslední roky když jsem se ocitl na nádraží, bylo zarážející kolik je v nabídce vlaků po stejné trase v podobné časy, jeden překáží druhýmu.

Uživatelský avatar
lesana87
Příspěvky: 3296
Registrován: 20 zář 2014, 02:00

#27 Příspěvek od lesana87 »

Crifodo píše:
lesana87 píše:nikdo neví, proč ho tam máme.
tam asi patří (nikdo koho jsem se ptala neví,)...
Tam asi patří dvě čárky. Jo, menežmentu jsem se neptala, to je pravda.

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#28 Příspěvek od Hill »

Vlákno se nám dále odchýlilo od Slovenské strely, pokračování najdete zde

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“