LG smart tv

Poradna určená pro amatéry

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ferro0
Příspěvky: 619
Registrován: 31 kvě 2011, 02:00
Bydliště: Jablonecko

LG smart tv

#1 Příspěvek od ferro0 »

Zdravím,

u rodičů se objevila závada na panelu v levé části obrazovky. Je tam vypálené místo. V obraze se někdy objevují vodorovné pruhy. Co to způsobilo? Před cca rokem a půl v rámci záruky bylo opraveno podsvětlení. Na tv je prodloužená záruka + 3 roky.
Přílohy
LG smart tv.jpg

Uživatelský avatar
Zaky
Příspěvky: 6129
Registrován: 30 říj 2010, 02:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Zaky »

jestli je tam edge podsvit z té strany, tak mohl silně zahořet. Je fakt, že jsem ještě něco takového neviděl, ale panel i rámeček jsou na odpis.
Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#3 Příspěvek od Ivan_01 »

teraz máš jedinečnú šancu zistiť, ako a či vôbec funguje predĺžená záruka. Daj vedieť ako to dopadlo

Uživatelský avatar
ferro0
Příspěvky: 619
Registrován: 31 kvě 2011, 02:00
Bydliště: Jablonecko

#4 Příspěvek od ferro0 »

Tak je to LG 43UJ634V-ZD
Už po chvíli po zapnutí se to v místě tavení zahřívá.

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#5 Příspěvek od Ivan_01 »

toto nieje edge, horí samotný panel, bočné COF. Nezapínaj to už a reklamuj.

Uživatelský avatar
ferro0
Příspěvky: 619
Registrován: 31 kvě 2011, 02:00
Bydliště: Jablonecko

#6 Příspěvek od ferro0 »

Servis se k tomu vyjádřil, že oprava není rentabilní a pojišťovna vystavila voucher v hodnotě ceny televize, za kterou byla zakoupena na nákup nového spotřebiče v obchodě, kde byla televize zakoupena.

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#7 Příspěvek od p32 »

Je to komplet cena včetně příplatku za tu prodlouženou záruku? Jestli jo a chceš si koupit jinou TV, tak proč ne. Jinak máš nárok na vrácení peněz.
Jinak závada je jasná, jak píše Ivan_01. Už jsem to taky viděl a mám dojem, že tomu pomohli při výměně toho podsvitu.

Uživatelský avatar
ferro0
Příspěvky: 619
Registrován: 31 kvě 2011, 02:00
Bydliště: Jablonecko

#8 Příspěvek od ferro0 »

Přikládám foto dopisu. Pojišťovna Ergo.
Přílohy
20211215_095616.jpg

Uživatelský avatar
dobrman
Příspěvky: 1470
Registrován: 12 srp 2012, 02:00
Bydliště: J H

#9 Příspěvek od dobrman »

jen nějak nechápu tu srážku za diagnostiku, proč? Nehledě na to, že dva litry je docela dost.
........Nedůvěřuji velbloudům a obecně nikomu, kdo dokáže týden nepít........

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#10 Příspěvek od rnbw »

Zjavne to je v zmluvnych podmienkach. Kazdopadne sa v tomto pripade poistenie (predlzena zaruka) oplatilo.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Hubert_79 »

p32 píše:Jinak máš nárok na vrácení peněz.
U tzv. prodloužené záruky nikoli, myslím. Je to něco, co jde nad rámec zákonem požadovaného a mohou si tam stanovit nějaké speciální podmínky, ne?
Každopádně se jim to vyplatilo, řekl bych.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#12 Příspěvek od p32 »

Ne, podmínky podle OZ jsou stále stejné a platné taky. Pokud si někdo připlatil za prodlouženou záruku, tak v případě neopravitelnosti má nárok na vrácení celé částky.
Pokud ale s tou prodlouženou zárukou zároveň podepisuje nějakou smlouvu s pojišťovnou, tak jsou podmínky takové, jaké tam jsou, ale ty nemohou vylučovat nároky a povinnosti plynoucí z OZ.

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Hubert_79 »

Je fakt, že když tomu říkají "záruka", tak je to záruka. Bylo by to asi zajímavé, takový spor s prodejcem rozpoutat, ale na to se každý vykašle a je rád, že něco dostane...
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#14 Příspěvek od p32 »

Hlavně je to věcí autora tohoto vlákna.
Já bych osobně trval na vrácení peněz od prodejce, kde bych to prostě i reklamoval. Příplatek za prodlouženou záruku je od toho, abych měl prostě delší záruku. Pokud v této prodloužené záruce není zboží opravitelné a nejsou ochotni mi dát stejný typ novějšího data (pokud bych to tak chtěl), tak je to porušení smlouvy a vyžadoval bych odstoupení a vrácení peněz včetně poplatku za delší záruku.
Zároveň ale autor ani nenapsal konkrétně, jestli se to pokazilo na tu první opravu v té normální nebo až v té prodloužené záruce. Nevím, jak kdo, ale pokud by mi to museli spravovat v záruce a potom se ještě projevila tato závada, která se projevuje při špatné manipulaci s displejem, tak bych tomu už nevěřil. Nějaké odečty za servis bych vůbec nebral v úvahu, protože v době záruky je to věcí prodejce.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#15 Příspěvek od rnbw »

Zase tie tvoje "mudrosti"...
Pravidla predlzenej zaruky urcuje predajca.

Odpovědět

Zpět na „Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky“