Něco o autech (odděleno)

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#31 Příspěvek od pepik9 »

Zajímavé je hlavně to video

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Hubert_79 »

dvorak píše:No nevím, ale ty hrůzy, co zde popisujete, svědčí spíš o nešetrném zacházení s vozidlem
Myslíš ty ruplý péra? Ty péra ruply v místě, kde se vlivem bordelu lítacího od kol narušil takový ten plastový povlak.
Se zacházením s autem to nemá co do činění.
EKKAR píše:Poloosy Š130/Rapid
Ty klouby byla (zpočátku) "západní výroba", Löbrö. Poté už J. Andrt v bibli škodivkářů nepíše, kde se to pak vyrábělo.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#33 Příspěvek od TomasX »

Pánové podělím se o své zkušenosti a názory. Osobně mám nejlepší zkušenosti se značkou FIAT a Fšema Francouzskými auty. Začínal jsem na "bratranci" FIATu - LADA 1500 po 18 letech jsem ho jako "dospělého" poslal zpět do Ruska. Fiatů jsem vystřídal od FIATU UNO až po FIAT TIPO, po FIATech jsem přesedlal na FRANCOUZE kvůli pohodlí a pérování. Už mám pátého CITROENa a nikdy mě nenechalo ani jedno auto někde stát. Problém byl v tom, že FIATy zrezivěli a CITROEN uvedl po čase na trh něco nového pohodlnějšího, tak šel starý do světa.

P.S. Nutno ještě poznamenat, že jsem měl i ŠKODIVKY - Š100 šla do světa už po roce používání a řekl jsem , že mě nesmí nikdy tahle značka na dvůr.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od workhard »

Jó Škoda 100, tam jsi musel řídit, i když jsi chtěl jet rovně.
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
ok1hga
Příspěvky: 11485
Registrován: 28 lis 2006, 01:00
Bydliště: Česká Třebová

#35 Příspěvek od ok1hga »

pepik9 píše:Zajímavé je hlavně to video
a tohle video taky . . .

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#36 Příspěvek od Michal22 »

Borci, kurňa, jako na pobavení dobrý, ale co to vlastně vypovídá - nikdy se nedělá Crash Test s otevřenýni dveřmi, anžto i ty jsou součástí deformačních zón.
A ten skok s tysícdvestotrojkou - to je vlastně dobrá reklama, ale kdo s tím nejel, neví.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#37 Příspěvek od Sandal »

Mám jednoho TAZe na dvoře. ale už jsem s ním nejel asi 5let. Jet s ním, je zážitek na celej život. Mám vyčvachtaný řazení, takže trojka a zpátečka tam fakt nejdou, ostatně jako u každý "trosky" :lol:
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#38 Příspěvek od rnbw »

Š120 - deformacna zona je rovnaka ako u modernych aut - od predneho naraznika az po motor :D

Uživatelský avatar
Pikofarad
Příspěvky: 1218
Registrován: 02 pro 2007, 01:00
Bydliště: 742 58

#39 Příspěvek od Pikofarad »

Nazývat škodovku autem je možno až od Feldy,před tím to byly jen samohyby DoDo

Uživatelský avatar
dvorak
Příspěvky: 1887
Registrován: 25 dub 2013, 02:00
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

#40 Příspěvek od dvorak »

Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.

Uživatelský avatar
passion
Příspěvky: 890
Registrován: 22 črc 2005, 02:00
Bydliště: Žilina

#41 Příspěvek od passion »

Tak znova pre EKKARA. Zadné poloosi praskali rovnako na úzkych aj širokých nápravách. Videl som za svoj život 4 prasknuté, z toho 3 úzke. A všetky 4 praskli v mieste, kde je osadený vymedzovací krúžok, nie ako tvrdíš ty že kde začína závit. Vždy odišlo koleso komplet s bubnom osadeným na kuželi poloosi. Vzdialenosť od ložiska po koniec závitu je rovnaký pri úzkej aj pri širokej poloosi, namáhanie tam nie je iné.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#42 Příspěvek od BOBOBO »

Inu jelikož jsem starší , tak jsem stihl nalítat se škodou 105-130 skoro půl milionu km a bez problému . No a ještě jsem vozil několik let ředitelku na porady do Svitav (50km) Š1203 každý týden a nikdy mne na cestě nenechala . Mimoto jsme ji pěkně vytěžovali , když jsme s ní jezdili na podnikové hasičské závody . Všechno vydržela , až shnila . V té době tato vozítka splnila co měla . Odvezla nás tam i zpět , kam měla .

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#43 Příspěvek od Mysteri »

dvorak píše:Měl jsem problém se služební Felicií 1.6 - najednou začalo příšerně kmitat řízení směrem doprava, nedalo se udržet, že jsem musel zastavit, po krátké přestávce to zas bylo v pořádku. Zajímavé, že teprve asi čtvrtý servis přišel na to, že je vadný homokinetický kloub, byl úplně suchý bez vazeliny, možná již z výroby.
Mne sa presne to isté stalo na Oltcite. Po cigaretpauze opäť cca 10 km jazdy atď.. Na šťastie to bolo iba 40km od domova. Rozdiel je, že môj osobný ,,Oltcitový doktor" na to prišiel hneď a za hoďku a 300Sk (r.2002) som bol ,,opravený".
Horšie je, keď na semafóre pre chodcov skočí červená, v dobrej viere zabrzdím, chodci vchádzajú na prechod a auto ide ďalej..... Našťastie chodci šli z ľava a zostali stáť... Hneď za semafórom som zastavil na ručnej, dupal na ,,brzdu pedálovu" a zo zadu počul iba ,,cikanie". Potom v malej rýchlosti, s rukou na ručnej, cca 30km k ,,Oltcitdoktorovi".... Hadička však môže prdnúť na hocijakej značke.... :|

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Hubert_79 »

Oltcit... Co tě vedlo k tomu si tento krám pořídit?
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#45 Příspěvek od p32 »

Mysteri píše:Hadička však môže prdnúť na hocijakej značke.... :|
Ne, nemůže. Jenom na té, kde se na to prdí, dokud to nepraskne.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“