H7 kvalitní s dobrou svítivostí
Moderátor: Moderátoři
H7 kvalitní s dobrou svítivostí
Dnes je toho v nabídkách opravdu hodně a s bombastickými popisy, ale nemáte někdo osobní zkušenost s kvalitní a dobře svítivou H7.
Všechny H7, co jsem zkoušel v auťáku s plastovejma parabolama stojej za velký kulový. Žádná a co jsem jich vyzkoušel, nevydržela dýl než rok. Levná, drahá, silnější, slabší, je to úplně jedno. A to mám v sérii s nima nabastlenej odpor z konstantanu, co snižuje napětí o asi 0,5V. Před namontováním odporu to bylo naprosto neúnosný, taky jsem měnil už po třech měsících.
V Hradci v Regině mi říkali, že nedávat gumový kryty na průchody k žárovkám aby se líp chladily. Jenže jinde zase říkali že bez těch krytů rychlejc slepnou paraboly. Tak si vyber.
V Hradci v Regině mi říkali, že nedávat gumový kryty na průchody k žárovkám aby se líp chladily. Jenže jinde zase říkali že bez těch krytů rychlejc slepnou paraboly. Tak si vyber.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Jsou rozdíly ve svítivosti, Filipes Silver cosi nebo Osram Night Breaker mají opravdu lepší svítivost než nějaký nounejmy z pumpy, navíc mají homologaci a i když mají namodralý baňky, jsou povolený pro provoz na pozemních komunikacích, protože mají deklarovanej příkon jen 55W. Ty s příkonem vyšším povolený nejsou, jsou určený jen pro pracovní stroje = do lesa, na pole nebo na stavbu. Omezení zapínacího rázu jde učunit jednoduchým soft-startem s MOSFETem a kondíkem. Obrázek už tady několikrát je.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
- PCmaniac99
- Příspěvky: 749
- Registrován: 07 úno 2008, 01:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Akorát ty namodralý baňky vadí některejm "takyodporníkům" ať už v uniformě, nebo s funkcí technika STK. Občas protestujou polichcajti na cestě při "náhodný kontrole", ale těm stačí jednu žárovku ukázat, že má "éčko v kroužku" neboli zákonnou homologační značku a mají tolik rozumu, že zacouvají zpátky pod placák, zpod kterýho povystrčili hlavičku, na STK jsou ale daleko nevoblomnější = de bi ln ěj ší existence, na tý třebovský poslední dobou snad mají ti hňupi hnízdo nebo co. Nevěřil jsem zvěstem kolegů a známejch, teď po zkušenosti z poslední STK už věřím. Vloni v prosinci mně označil jistej technik s číslem oprávnění "KT00471" Osramy NightBreakery jako závadu popsanou formulací "nevyhovující složení barevného spektra potkávacích světlometů", pýčus jeden vyblízanej a nedal si vymluvit, že to jsou normálně homologovaný žárovky. Prostě dejte blbovi funkci a máte se na co těšit....
A soft-start řešící dlouhodobě životnost žárovek H7 nejen s vyšší svítivostí, ale obecně jsem už v roce 2013 dával sem: http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... 245#619245
A soft-start řešící dlouhodobě životnost žárovek H7 nejen s vyšší svítivostí, ale obecně jsem už v roce 2013 dával sem: http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... 245#619245
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
U služebáků máme kdeco od H4 po LEDky, sám jezdím s H4 a i ty stačí. Zvlášť od té doby, co mám odoperovaný šedý zákal. Na vodorovné značení na většině našich silnic nepomůže sebesilnější žárovka, ani mlhovkami podpořená, vyjeďte do Německa nebo Rakouska, uvidíte ten rozdíl i s tou "zpátečnickou" H4.
Inu, někdy dopadá pokrok tak, že krok vpřed skončí dvěma kroky zpět...
A věční zlepšovatelé ze středu Evropy dostanou přes pazoury, protože H7 je přece tak dokonalá, že se vylepšovat nesmí. Jako mnoho jiných věcí v autech...
Inu, někdy dopadá pokrok tak, že krok vpřed skončí dvěma kroky zpět...
A věční zlepšovatelé ze středu Evropy dostanou přes pazoury, protože H7 je přece tak dokonalá, že se vylepšovat nesmí. Jako mnoho jiných věcí v autech...
A podpořil to nějakým papírem ze spektrometru nebo si to jen vycucal z prstu?EKKAR píše:Vloni v prosinci mně označil jistej technik s číslem oprávnění "KT00471" Osramy NightBreakery jako závadu popsanou formulací "nevyhovující složení barevného spektra potkávacích světlometů", pýčus jeden vyblízanej a nedal si vymluvit, že to jsou normálně homologovaný žárovky.
A proč si asi myslíš že ho tituluju mamlasem vylízaným, de bi lem a hňupem ??? On je nepostižitelnej, kontrolu na něj poslat není odkaď, jsou "pod DEKROU" a to je svatý, doslova něco jako soudcovská mafie ...p32 píše:A podpořil to nějakým papírem ze spektrometru nebo si to jen vycucal z prstu?EKKAR píše:Vloni v prosinci mně označil jistej technik s číslem oprávnění "KT00471" Osramy NightBreakery jako závadu popsanou formulací "nevyhovující složení barevného spektra potkávacích světlometů", pýčus jeden vyblízanej a nedal si vymluvit, že to jsou normálně homologovaný žárovky.
Jardo, ty H7 nikdo z východu nevylepšuje, původci všech těch járovek se zvýšenou svítivostí kupodivu mají sídlo na západ od bejvalý Železný Opony - my se jen snažíme udržet jim co nejvyšší životnost i ve světlometech, navrhovanejch MIMO JINÝ TAKY NA TOM VÝCHODĚ (spousta evropskejch aut bez ohledu na gosudárstvo původu jezdí s Hellama a Hella má kupodivu docela velký vývojářský centrum v moravský Mohelnici). A H4 vůbec není zpátečnická, naopak, je to jeden z nejlacinějších zdrojů světla pořád ještě skrz naskrz všecky kategorie a ve správně navrženým světlometu s dobře navrženou parabolou ani nepotřebuje rastrovaný sklo do Fresnelovy čočky, aby svítila pořádně a tam kam má - což je naopak právě problém těch světlometů, který používají tu jednovláknofku H7 - buď svítěj i kam nemaj (klasickej járofkovej světlomet ve fábuli 1. generace) anebo naopak svítěj jak bludička Jůlije & her dryjáda band - jako skoro všecky halogenový PROJEKTOROVÝ světlomety, protože ty byly původně navrhovaný na mnohem svítivější a bodovější HID výbojku (xenon) a s pouhým heligónovým vláknem mají prostě straaaaašně mizernou směrovou účinnost, takže bez "posílený svítivosti" je s nima fakt haňba blut jezdit ....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
O to přece nejde: jestli v služebním koncernu musím měnit minimálně 2 kousky H7 za rok, je někde něco špatně. Někde udělali soudruzi konstruktéři kterýmkoli směrem od železné opony chybu. A je mi jedno, jestli to dělá reflektor, ostatní optika, malá chladicí plocha povrchu baňky. Není mi jedno, že do té úzké škvíry musím dostat prsty, tu žárovku vyměnit, a teprve pak si lízat odřeniny. Jestli je spotřeba žárovek známá, už se s životností hásedmiček mělo něco dělat, nebo aspoň měly být všechny vozy standardně vybavené vysouváním celého reflektoru dopředu, jako to měly Superby. Výrobní náklady by to zvedlo (podle hodnoty těch dvou plechových výlisků a zajišťovacích šroubů) tak o padesát korun.
Souhlasím s tím, že homologace a normalizace má smysl, ale asi by šílené hory předpisů potřebovaly jasný a jednoznačný výklad. Jak si je totiž orgán začne vykládat po svém, a trvá na své pravdě, je zle. To obvykle na místě nevyřešíš. V životě se mi stalo jen jednou, že orgáni uznali, že nemají pravdu, a dali mi pokoj, ale předtím se ještě čtvrt hodiny zdržovali telefonováním se šéfem, aby jim to ověřil.
Měls na tu Dekru poslat hned (tím myslím hned, jak ti klesl tlak) stížnost s požadavkem na přeměření spektrálního složení světla, že o něm technik rozhodl na základě posouzení vlastním nezkalibrovaným okem. A museli by konat, protože na STK neexistuje záznam o tom, že by to spektrum někdo objektivně měřil, na to tam vybavení nejsou, nebo to nikdy nepoužili a neumí to. A možná ti neměřil ani světelný tok.
Souhlasím s tím, že homologace a normalizace má smysl, ale asi by šílené hory předpisů potřebovaly jasný a jednoznačný výklad. Jak si je totiž orgán začne vykládat po svém, a trvá na své pravdě, je zle. To obvykle na místě nevyřešíš. V životě se mi stalo jen jednou, že orgáni uznali, že nemají pravdu, a dali mi pokoj, ale předtím se ještě čtvrt hodiny zdržovali telefonováním se šéfem, aby jim to ověřil.
Měls na tu Dekru poslat hned (tím myslím hned, jak ti klesl tlak) stížnost s požadavkem na přeměření spektrálního složení světla, že o něm technik rozhodl na základě posouzení vlastním nezkalibrovaným okem. A museli by konat, protože na STK neexistuje záznam o tom, že by to spektrum někdo objektivně měřil, na to tam vybavení nejsou, nebo to nikdy nepoužili a neumí to. A možná ti neměřil ani světelný tok.
Jardo - leda nasrat, DEKRA jim všem kreje zádel. On mi tam nablil ještě další pizděcoviny, jako že "některé spojovací prvky nosného rámu vozidla jsou uvolněné" - když room je samonosnej skelet, to prostě nemá cenu si s takovýma pizdabojema ukracovat život. On viděl auto 14 roků starý, tak na tom prostě musí nějakou vážnou závadu najít a basta fydly, i kdyby fotra věšeli a máma šla na řadu. Že jsem to auto měl 14 dní předtím v servise přímo s objednávkou prohlídky a případnýho odstranění všeho, co by mohlo STK vadit a že mi toho poměnili hoši docela dost, mimo jiný silentbloky v spodních ramenech přední nápravy, asi 4 celoskleněnky v obrysovkách a blinkrech, doplňovali mi stahovací pásek na manžetu homokineťáku a podobný věci, to mu bylo úplně u zádele. A najednou vadí homologovaný žárovky nebo kolový šrouby, který celou dobu od roku 2009 STK procházely - a najednou "nejsou vhodný pro na vozidle použitý typ ráfků" ??? To prostě S M R D Í.
A JÁ SE V TOM JEJICH SMRDUTÝM HNOJIŠTÍČKU ODMÍTÁM ŠŤOURAT, PROSTĚ RADŠI DÁM VYDĚLAT JINÝM.
A JÁ SE V TOM JEJICH SMRDUTÝM HNOJIŠTÍČKU ODMÍTÁM ŠŤOURAT, PROSTĚ RADŠI DÁM VYDĚLAT JINÝM.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!