Karburator škoda 100 prípojka
Moderátor: Moderátoři
Karburator škoda 100 prípojka
Ahojte chalani. Ja si ani za boha nemožem spomenut co ide zapojit do prípojky označenej červenu šipkú. Nespomenete si negdo?
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Jestli si to dobře pamatuju, tak tou dutinou v rameni větráku se mazalo ložisko toho větráku olejovou mlhou z klikovky. Odsávání usměrňovalo proudění vzduchu tím ramenem. Bylo to učuněný na tisícovkách, stovky/stodesítky to v první generaci převzaly. Při "fejsliftu", kterej u stovek jinak znamenal jen doslova kosmetický změny na kastli se tohle odsávání spolu se změnou typu karburátoru odstranilo. Stodesítky "elesky" pak navíc dostaly dvoukomorovej karbec z "erka".
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Z webu:
"Přípojka odvětrání klikové skříně je pouze jednoduchý kanál malého průměru vedoucí pod škrtící klapku, který je hadičkou propojen s tlumičem hluku sání, kam je vyvedeno odvětrání klikové skříně. Dříve se odvětrání řešilo volně přes lapač oleje do ovzduší, později se uzákonilo odvětrání zpět do sání motoru z důvodu poklesu škodlivých emisí (také lapače oleje nebyly dostatečně účinné). Přípojka zároveň slouží jako základní přívod vzduchu při volnoběhu (vyřazením z provozu se chod motoru ve volnoběhu zhorší). Toto odvětrání je funkční jen při volnoběhu, v jiných režimech se plyny z klikové skříně nasávají přímo přes difuzor."
"Přípojka odvětrání klikové skříně je pouze jednoduchý kanál malého průměru vedoucí pod škrtící klapku, který je hadičkou propojen s tlumičem hluku sání, kam je vyvedeno odvětrání klikové skříně. Dříve se odvětrání řešilo volně přes lapač oleje do ovzduší, později se uzákonilo odvětrání zpět do sání motoru z důvodu poklesu škodlivých emisí (také lapače oleje nebyly dostatečně účinné). Přípojka zároveň slouží jako základní přívod vzduchu při volnoběhu (vyřazením z provozu se chod motoru ve volnoběhu zhorší). Toto odvětrání je funkční jen při volnoběhu, v jiných režimech se plyny z klikové skříně nasávají přímo přes difuzor."