![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vysledek celeho badani byl, ze pokud dotycny jezdi hodne, zarovky vydrzi malo, pokud jezdi malo, vydrzi mu roky at uz tam da prakticky cokoliv. Byla to ztrata casu.
Moderátor: Moderátoři
Docela výstižně řečeno.Hubert_79 píše:Docílil bys akorát toho, že by tě hnali na jinou STK. No a tam, jestli jsou nebo nejsou kámoši s těmi Třebováky by rozhodli. Spíš by je ale "nepotopili"...
Tobě se zdá, když H7 bez předřadnýho odporu vydrží cca 4-5 tisíc km, že je to v pořádku? Velkým napětím dobíjení to rozhodně není, baterka vydržela skoro 10 let.termit256 píše: Vysledek celeho badani byl, ze pokud dotycny jezdi hodne, zarovky vydrzi malo, pokud jezdi malo, vydrzi mu roky at uz tam da prakticky cokoliv. Byla to ztrata casu.
Poznatek z "moderního" auta je takový, že je to nepoužitelné. Systém nefunguje spolehlivě, někdy se žárovky rozsvítí a svítí, někdy se nerozsvítí vůbec, někdy rozsvítí a po chvilce postupně zhasnou, a do vypnutí klíčku nejdou znovu nahodit. Jednotka zjevně měří celistvost obvodu a pokud nezjistí dostatečný odběr včas, zablokuje výstup. Kontrolku žárovek pro řidiče ale auto nemá.. Čili dobré pro případy, kdy se žárovky spínají mechanicky, u těch novějších nutno vyzkoušet. Pokusným králíkem byl rok starý Fiat Doblo.žárovkový softstart s fetem